Підтримайте нас

МИ В СОЦМЕРЕЖАХ:

У Великий Британії блогерам заборонили використовувати "б'юті-фільтри"

Великобританія, Фільтр, Косметика, Реклама, Istagram
Саша ПАЛЛАР (праворуч отфільрованное фото) | Фото: ВВС

Поки ця заборона стосується тільки реклами косметичних брендів.

28-річна Саша Палларi з британського Брістоля, що стала ініціатором кампанії #FilterDrop (Кинь фільтри), що закликає не публікувати відфільтровані фотографії в соцмережах, домоглася того, що Управління по стандартам в галузі реклами заборонило використовувати фільтри в рекламі косметики.

Про це пише ВВС.

Саша Палларi зустріла цю новину словами, що вона "на сьомому небі від щастя".

Управління по стандартам в галузі реклами заявило, що відфільтрований контент про красу в соцмережах може вводити в оману.

У постанові йдеться, що бренди, впливові особи не повинні застосовувати фільтри до фотографій, які рекламують косметичні товари, якщо фільтри можуть перебільшувати ефект.

Відео дня

Тепер, реклама, що порушує ці правила, буде видалена і заборонена до повторного показу.

"Ми також тісно співпрацюємо з платформами соціальних мереж, які можуть і будуть забезпечувати виконання наших постанов в тих випадках, якщо рекламодавець не бажає цього робити", — сказав представник Управління.

"Я відчуваю, що згубний ефект, який фільтри надають користувачам соціальних мереж, нарешті серйозно сприйнятий, і це величезний крок у правильному напрямку щодо того, як використовувати фільтри, і як рекламувати косметику в Інтернеті", — сказала Поллар.

Великобританія, Фільтр, Косметика, Реклама, Istagram
Саша Поллар (права частина фото відфільтрована)

Вона додала, що протягом довгого часу отримувала повідомлення від жінок, які з усіх сил намагалися відповідати стандартам краси в реальному житті, які вони бачать в Інтернеті.

"Тепер я можу допомогти змінити те, як ці жінки бачать себе в дзеркалі, і це приголомшливо", — сказала вона.

Великобританія, Фільтр, Косметика, Реклама, Istagram
Маша Поллар часто публікує фото в соцмережах не використовуючи фільтри

20-річна Моллі Натт стежила за кампанією #FilterDrop і позитивно сприйняла це рішення, додавши, що велика частина її життя "оберталася навколо фільтрів".

"Фільтри з такими іменами, як" Красуня ", з блакитними очима, великими губами і меншим носом, просто мають на увазі, як ви повинні виглядати, але не кожен так буде виглядати", — сказала вона.

Великобританія, Фільтр, Косметика, Реклама, Istagram
Моллі Натт

"Якщо раніше в більшості випадків я не могла вийти з дому, не нафарбувавшись, то тепер мені все одно … Саша змусила мене відчувати себе більш невимушено і тим, хто я є", — додала Моллі Натт.

Модель Рахи Чадд, у якого понад 900 тисяч передплатників в Instagram, сказав, що він "повністю згоден" з постановою, але стурбований тим, як воно буде контролюватися.

"Ухвалення цієї постанови — крок у правильному напрямку", — сказав він.

Разом з тим, він зазначив, що необхідно більш чітке визначення, що вважати фільтрами.

"Коли ми говоримо про фільтри, ми говоримо про висвітлення, спецефектах, макіяжі перед просуванням продукту … таким чином, більшість зображень в соціальних мережах будуть природним чином відфільтровані", — сказав Чадд.

"Їм потрібно буде набагато ясніше розуміти, що вони мають на увазі під фільтром і де ми проводимо межу", — додав він.

Великобританія, Фільтр, Косметика, Реклама, Istagram
Рахи Чадд

Саша Палларi сказала, що коли починала свою кампанію, хотіла б побачити три результати: спонукати якомога більше жінок не залежати від фільтрів, домогтися, щоб впливовi особи і знаменитості вказували в соцмережах, що використовували фільтр при просуванні косметики, і щоб фільтрів не було в Instagram .

Двох своїх цілей, вона досягла, тепер основні зусилля будуть спрямовані на видалення фільтрів з Instagram.

Нагадаємо, в Британії заборонять рекламні акції формату "купи один — отримай другий безкоштовно" для їжі з високим вмістом жиру, цукру або солі, а також безкоштовно доливати солодкі безалкогольні напої в ресторанах, починаючи з квітня 2022 року. Це стане останнім етапом плану уряду по боротьбі з ожирінням і поліпшенню здоровʼя нації.