"Похороните меня в нем". Клиентка секонд-хенда нашла жуткую записку в кармане пиджака (фото)

записка, костюм
Фото: Yahoo.News | "Похороните меня в этом костюме", – написала бывшая владелица

Теперь женщина не знает, что делать с покупкой, а комментаторы пугают ее "преследованием" предыдущей владелицы пиджака.

Related video

В Австралії клієнтка придбала в магазині секонд-хенду червоний піджак у відмінному стані і задоволена покупкою, вирушила додому, навіть не припускаючи, що може виявити в ній, пише Yahoo.News.

Уже уважніше розглянувши жакет, жінка, ім'я якої не називається, побачила в кишені записку, пришпилену з внутрішньої сторони. "Поховайте мене в цьому костюмі", – говорилося в ній.

Коли нова власниця речі прочитала послання, їй стало дуже не по собі. Вона поділилася знімками одягу і записки до нього в соціальній мережі, поцікавившись, що їй далі робити з покупкою.

Однак думки користувачів розійшлися. Одні припустили, що господиня благополучно забула про записку, набрала вагу, а річ, в якій мріяла бути похованою, віднесла в магазин. Інші ж згадали в забобони і припустили, що піджак, яким би гарним він не був, краще не носити, тому що попередня власниця може "переслідувати" нову господиню.

піджак, секонд-хенд, покупка Fullscreen
Жінка була дуже задоволена річчю, поки ретельно НЕ оглянула її
Фото: Yahoo.News

Найбільш оптимістичні читачі висловили думку, що якщо господиня жакета вже й померла, то її поховали в чомусь "більш чудовому".

В останні роки все більше людей пропагують купівлю речей у секонд-хендах, просуваючи таким чином усвідомлене споживання. З'явився навіть модний журнал під назвою Display Copy, на сторінках якого демонструватимуться тільки одяг і речі, що були у вжитку. Засновницею і головним редактором нового глянцю стала Брін Хемінуей, яка раніше працювала креативним директором в Vogue Latino America і Vogue Mexico. Вона підкреслила, що мета журналу – популяризувати вживаний одяг, працюючи з кращими фотографами, стилістами і моделями в індустрії.

У свою чергу Британська академія кіно і телевізійних мистецтв теж підхопила популярний тренд і запропонувала знаменитостям не купувати нові вбрання, а скористатися тими, що вже у них є, або взяти сукні і смокінги напрокат.