Вперше в історії: авіакомпанія дозволила жінкам не сідати в літаку поруч з чоловіками

Лоукост-авіакомпанія IndiGo дозволила жінкам не сідати біля чоловіків, жіночі місця у салоні літака
Фото: pinterest.fr/krissiazelaya | Пасажирки авіакомпанії IndiGo можуть обирати, з ким сидіти у літаку

Чоловіки не матимуть доступу до цієї інформації під час бронювання, тож не зможуть навмисно сісти поруч із жінками.

Related video

Лоукост-авіакомпанія IndiGo, що базується в Індії, внесла зміни до своєї політики й дозволила жінкам обирати, представник якої статі сидітиме поруч з ними ще до бронювання квитка. Наприклад, вони можуть купити місце поруч з іншою жінкою, переглянувши схему розміщення пасажирів, тоді воно підсвічуватиметься рожевим кольором. Про це пише видання Metro.

Поки що незрозуміло, чи планує авіакомпанія включити в цю політику своїх небінарних клієнтів, які не ідентифікують себе як чоловіки чи жінки, але все одно можуть бути вразливими через погрози насильства чи залякування.

Важливо, що чоловіки не матимуть доступу до цієї інформації під час бронювання, тож не зможуть використати її, щоб навмисно сісти поруч із жінками.

Повідомляється, що відповідне рішення з’явилось після опитування, проведеного серед клієнтів-жінок, яких запитали, як можна зробити їхні подорожі комфортнішими. Результати показали, що перельоти викликають занепокоєння у пасажирок, коли вони подорожують наодинці або сидять у салоні далеко від своїх друзів.

Лоукост-авіакомпанія IndiGo дозволила жінкам не сідати біля чоловіків, жіночі місця у салоні літака Fullscreen
Пасажирки ще до бронювання квитка можуть обрати місце поруч з іншою жінкою
Фото: Pixabay

До речі, у 2022 році дослідження Wizz Air показало, що понад 50% жінок хвилюються щодо своєї безпеки під час самостійних подорожей. З іншого боку, в індійських потягах вже діють численні заходи для захисту жінок, включно з наданням їм окремих вагонів.

"IndiGo з гордістю оголошує про запровадження нової функції, яка має на меті зробити подорожі комфортнішими для наших пасажирок. Прагнемо забезпечити неперевершений досвід мандрівок для всіх наших клієнтів, і ця нова можливість — лише один із багатьох кроків, які ми робимо для досягнення цієї мети", — йдеться в заяві авіакомпанії.

Нагадаємо, раніше Фокус писав, що 27-річна інфлюенсерка Джелінн Чейні з Ванкувера (Канада), яка регулярно розповідає своїм підписникам про подорожі, поскаржилася на те, що працівниця аеропорту SeaTac відмовилася надавати їй інвалідний візок. На думку жінки, це акт дискримінації через вагу.

Крім того, завбачливий турист розсмішив інших пасажирів тим, що вирішив одягнути весь свій гардероб, який узяв у дорогу, і не платити за додатковий багаж. За його словами, якби він був восьминогом, одягнув би ще й усе взуття.