Ioniq 5 або перший іонічний: Hyundai представила першу модель свого електричного суббренду Ioniq
Компактний електрохетчбек Ioniq 5 має запас ходу до 450 км, а підзарядка на 100 км пробігу займає 5 хв.
Компанія Hyundai представила серійний електромобіль Ioniq 5, який став первістком окремого електричного суббренду Ioniq. Новинка позиціюється як кросовер, хоча за концепцією машина ближче до класичного хетчбеку. У довжину Ioniq 5 досягає 4,5 м, а колісна база становить 3000 мм, що обіцяє достатній комфорт для пасажирів другого ряду.
Дизайн Ioniq 5 зі строгими лаконічними лініями відсилає до концепт-кару Hyundai 45, показаному у 2019 році на Франкфуртському автосалоні. А в інтерʼєрі привертають увагу два монітори діагоналлю 12 дюймів кожен: один як панель приладів, другий для бортової мультимедійної системи. У водія також є проекційний дисплей з технологією доповненої реальності: поточна інформація (наприклад, підказки навігації) проектується на лобове скло в зоні прямої видимості.
Центральна консоль може зрушуватися для полегшення посадки і висадки з будь-якого боку. Передні крісла забезпечені підставками для ніг, а в обробці салону використані екошкіра із екстрактом насіння льону, тканина з перероблених пластикових пляшок, біофарба з масел ріпаку та кукурудзи та інші екологічні матеріали.
Електрокар Ioniq 5 побудований на новій модульній платформі E-GMP (Electric Global Modulal Platform), яка також ляже в основу інших майбутніх електромобілів Hyundai і Kia. Тягова літій-іонна батарея максимальним обсягом до 72,6 кВт · год забезпечує пробіг на одній зарядці до 450 км по циклу WLTP. Також буде запропонована версія з батареєю на 58 58 кВт · год. Завдяки 800-вольтовій архітектурі Ioniq 5 відрізняється швидкість зарядки: при підключенні до потужного 350-кіловатний терміналу поповнити заряд батареї від 10 до 80% можна за 18 хвилин, а для підзарядки на 100 км пробігу досить 5 хв.
Ioniq 5 виходить на ринок у двох виконаннях із заднім і повним приводом, у другому випадку в електрокара буде окремий електромотор на кожній осі. Точні дані з віддачі силової установки і динаміки розгону до 100 км/г наведені нижче в таблиці.
Технічні характеристики Ioniq 5 | |||
Версія Long Range з батареєю ємністю 72,6 кВт·ч (77,4 кВт·ч для США) | Повнийй привід | Потужність, кВт | 225 |
Обертальний момент, Нм | 605 | ||
Розгін 0–100 км/ч, с | 5,2 | ||
Задній привід | Потужність, кВт | 160 | |
Обертальний момент, Нм | 350 | ||
Розгін 0–100 км/ч, с | 7,4 | ||
Версія Standard Range з батареєю ємністю 58 кВт·ч | Повнийй привід | Потужність, кВт | 173 |
Обертальний момент, Нм | 605 | ||
Розгін 0–100 км/ч, с | 6,1 | ||
Задній привід | Потужність, кВт | 125 | |
Обертальний момент, Нм | 350 | ||
Розгін 0–100 км/ч, с | 8,5 |
Замість зовнішніх дзеркал заднього виду використовуються відеокамери — Ioniq 5 став першим досвідом застосування такої системи на серійних моделях Hyundai. Також електрокар оснащений автопілотом другого рівня автономності в складі системи допомоги водієві Highway Driver Assist 2. Це означає, що Ioniq 5 може їхати по шосе з мінімальним втручанням водія і, наприклад, автоматично змінювати смугу руху, активуючи сигнал повороту.
На основні ринки, включаючи США і Європу, Ioniq 5 вийде в найближчі місяці, однак на перших порах продажі будуть квотовані. Також електрокар зʼявиться в Україні: імпортер докладає максимум зусиль, щоб це сталося вже в цьому році, однак не виключено, що появи Ioniq 5 нам доведеться почекати до початку 2021 року. Ціни поки не озвучені.
Нагадаємо, що стратегія розширення лінійки Ioniq передбачає, що в наступному році буде представлений середньорозмірний електроседан Ioniq 6, а у 2024 році — великий позашляховик Ioniq 7.