З 15,3 тис. проданих у країні нових легкових машин електромобілі та гібриди в сумі склали 13 тис.
Норвегія продовжує рух у сторону повної електрифікації свого автопарку. У березні 2021 року в загальній кількості проданих у країні легковиків частка електромобілів склала 84,9%, повідомляє Clean Tecnica.
Згідно зі звітом Норвезької дорожньої федерації (OFV), у березні в країні було продано 15 315 легковиків. З них електромобілів і підзаряджувальних гібридів — 12 997 одиниць (84,9%). Це на 10% більше, ніж у березні минулого року. Причому чисті електрокари за популярністю вдвічі обігнали плагін-гібриди — 8 618 проти 4 379 одиниць.
Частка гібридів без можливості підзарядки від мережі склала всього 5,6% (865 машин). Так на моделі, здатні рухатися на електротязі (постійно або протягом певного часу) припало 90,5% продажів!
Відповідно, продажі авто з ДВЗ (які не мають гібридного модуля) в Норвегії в березні склали всього 9,5% (1 453 одиниці) При цьому на моделі з бензиновими моторами припало 4,8% (730 одиниць), а з дизельними — 4,7% (723 одиниці).
У 2020 році Норвегія стала першою країною в світі, де електромобілі випередили з продажів автомобілі з ДВЗ. За даними OFV, їхня частка в структурі продажів склала 54,3%. Роком раніше електромобілі в Норвегії зайняли 42,4% ринку.
Також Норвегія стане однією з перших країн, де почне діяти заборона на продаж нових авто з ДВЗ. Це станеться в 2025 році, після чого тут буде дозволений продаж виключно електромобілів (йдеться про нові транспортні засоби).
Як раніше повідомляв Фокус, в Україні також готують заборону на ввезення і первинну реєстрацію авто з ДВЗ. Зараз у Мінінфраструктури розробляється відповідний законопроект, згідно з яким використання в Україні окремих категорій транспортних засобів із двигунами внутрішнього згорання може бути обмежене вже в 2028 році, а до 2038 року можлива тотальна заборона на ввезення всіх авто з ДВЗ — як нових, так і старих.
Також ми розповідали про порівняння екологічності електрокара й автомобіля з ДВЗ, Унаслідок дослідження, проведеного вченими Університету Торонто на замовлення The Wall Street Journal, зʼясувалося, що у виробництві та на першому етапі експлуатації електрокари менш екологічні, ніж авто з ДВЗ.