До 2030 року знаменита марка зі Штутгарта планує досягти вуглецевої нейтральності, причому по всьому ланцюжку свого виробництва.
За оцінками автовиробника, до цього терміну 80% його продажів становитимуть електромобілі, а частина, що залишилася припадатиме на 911-й — останню модель марки, яка збереже двигуни внутрішнього згоряння.
Для електромобілів ключовим фактором, що визначає їх конкурентоспроможність, є технології створення акумуляторів — від цього, в кінцевому підсумку, залежать компактність батареї, її ємність, час зарядки і запас ходу автономного ходу машини. Тому, не покладаючись виключно на зовнішніх постачальників, Porsche розробляє свої батареї (елементи та блоки), які й вироблятиме на власному заводі акумуляторів.
Про це в інтерв'ю виданню Frankfurter Allgemeine Sonntagszeitung повідомив генеральний директор Porsche Олівер Блум. Підприємство розміститься в Тюбінгені, в декількох хвилинах їзди на південь від штаб-квартири Porsche в Штутгарті (Німеччина). Автовиробник також буде одним із постачальників акумуляторів для материнської компанії Volkswagen Group.
Наразі фахівці Porsche досліджують можливість використання в складі акумуляторних анодів кремнію замість традиційного графіту — це дозволить забезпечити роботу батарей за температур вище 75 градусів Цельсія, а також істотно підвищити їх ємність і скоротить час зарядки.
У компанії повідомили, що спочатку випробують акумулятори власної розробки в "заряджених" модифікаціях та автоспорті, а вже потім поширять на весь модельний ряд.
Зазначимо також, що в Porsche за прикладом Тесли планують створити в Європі фірмову мережу станцій швидкої зарядки.
Раніше Фокус повідомляв, що Audi створила на базі технологій Porsche люксовий електромобіль e-tron GT. Продажі новинки в Європі почнуться навесні за ціною від 99 800 євро.
Також ми розповідали про те, що Ferrari достроково випустить свій перший електромобіль, причому перший екологічно чистий спорткар марки дебютує вже до 2025 року — набагато раніше, ніж будь-хто очікував.