Назву для новинки з кодом Progetto 363 запропоновано вибрати клієнтам і шанувальникам марки.
Субкомпактний кросовер Fiat під внутрішньозаводським позначенням Progetto 363 (Проект 363) призначений для ринків Південної Америки і побудований, як заявляє виробник, на абсолютно новій платформі MLA, що забезпечує "поліпшені динамічні характеристики, надійність конструкції та їздовий комфорт".
При цьому, в бразильській автомобільній пресі стверджується, що за основу кросовера узятий хетчбек Fiat Argo, який дебютував у 2017-му. Можливо, нова архітектура являє собою модернізований варіант старого шасі MP-1.
А ось дизайн у новинки повністю оригінальний і відрізняється від хетчбека радіаторними гратами, бамперами і оптикою. Крім того, кузов по периметру захищений незабарвленим пластиковим обвісом, а на даху встановлені рейлінги.
Поки підтверджений лише один силовий агрегат: турбомотор Flex, який живиться бензином і етанолом. Швидше за все, мається на увазі літрова "турботрійка" потужністю 125 кінських сил. Компанію їй може скласти чотирициліндровий "атмосферник" Firefly обʼємом 1,3 літра з віддачею 101/109 к.с. (бензин/етанол) — від все того ж Argo.
Подробиці про новинку стануть відомі вже найближчим часом, оскільки продажі кросовера в Бразилії стартують вже на початку цієї осені. Модель стане першою "традиційною" SUV маркою в цій країні.
Ну, а поки клієнти і шанувальники Fiat визначаються з імʼям: на вибір запропоновані назви Tuo, Domo і Pulse. Зараз в голосуванні із значною перевагою лідирує Pulse.
Раніше Фокус повідомляв, що Fiat Chrysler і Peugeot-Citroen створили третього у світі автогіганта — Stellantis. У портфелі нового альянсу такі марки, як Abarth, Alfa Romeo, Chrysler, Citroen, Dodge, DS, Fiat, Jeep, Lancia, Maserati, Opel, Peugeot, Ram і Vauxhall.
Також ми розповідали про 100-річчя Суперфіата. Fiat 520 на прізвисько Superfiat став першим в Європі серійним носієм мотора V12 і був випущений тиражем всього три десятка екземплярів.