Розділи
Матеріали

Культовий суперкар Ferrari Testarossa з 1980-х отримав сучасну техніку (відео)

Рестомод Ferrari Testarossa. Фото: Officine Fioravanti

Автомобіль осучаснений стараннями швейцарського ательє Officine Fioravanti.

Доопрацювання середньомоторного Ferrari Testarossa зайняло у швейцарців 14 місяців, і зараз рестомод проходить фінальні тести. Кузов роботи Pininfarina відновлений практично у первозданному вигляді, тому зовнішні відмінності з оригіналом практично непомітні. Додалися лише аеродинамічні елементи, які допоможуть машині розганятися до заявлених 320 км/год. Крім того, за рахунок установки компонентів з полегшених матеріалів вага автомобіля знизився на 120 кг.

Основні зусилля тюнери зосередили на модернізації техніки: регульовані стабілізатори поперечної стійкості, амортизатори Ohlins з електронним управлінням і гальмівна система Brembo з адаптивною ABS, запозичена у гоночних спорткарів, які беруть участь у чемпіонаті GT3. Також виготовлені ідентичні оригінальним диски, але більшого діаметру. Загалом, підвіска тепер відповідає рівню сучасних суперкарів.

Силовий агрегат також грунтовно модернізували, хоча досягнуті значення потужності й крутного моменту поки не повідомляються. Оголошено лише, що 12-циліндровий двигун об'ємом 4,9 літра тепер здатний розкручуватися до 9000 об/хв. Зміни також включають повністю програмований електронний блок керування і спеціально розроблену титанову вихлопну систему.

Нагадаємо, що Ferrari Testarossa дебютувала майже 40 років тому на Паризькому автосалоні. З 1984 по 1991 рік було випущено трохи менше 7200 автомобілів і всі вони поставлялися з 4,9-літровим з V-подібним двигуном Ferrari Flat 12 з кутом розвалу циліндрів 180 градусів, що розвивав 385 кінських сил і 490 Нм крутного моменту. На старті продажів спорткар можна було купити приблизно за 150 000 доларів. За рестомод доведеться викласти не менше 250 тисяч.

Раніше Фокус повідомляв, що Ferrari випустила суперкар з найпотужнішим мотором у своїй історії. 6,5-літровий двигун екстремального Ferrari 812 Superfast VS розкручується до 9500 об/хв і розвиває 830 к.с.

Також ми розповідали, що в Маранелло прискорили роботи над першою в історії Ferrari моделлю з повністю електричною силовою установкою. Новинка дебютує вже у 2025 році — набагато раніше, ніж будь-хто очікував.