Розділи
Матеріали

Багажник спереду і пробіг до 480 км. Представлений електропікап Ford F-150 Lightning (відео)

Фото: Ford | Електричний пікап Ford F-150 Lightning

Електрична версія створена на базі стандартного Ford F-150, але має серйозно перероблену конструкцію.

Конкуренція в сегменті електричних пікапів наростає: до раніше представлених і обіцяних вже цьогоріч моделей Tesla Cybertruck і GMC Hummer додався Ford F-150 Lightning. Назва Lightning ("блискавка") вже використовувалося компанією для швидкої "зарядженої" версії Ford F-150 на початку 2000-х років, але тепер воно абсолютно точно відповідає духу моделі, що приводиться в рух електрикою.

Фото: Ford

Зовні електроверсія F-150 Lightning пізнавана за суцільною смужкою світлодіодних ходових вогнів, які оперізують зверху решітку радіатора, а в салоні — віртуальні прилади та медіасистеми Sync 4A з вертикальним планшетом діагоналлю 15,5 дюймів, голосовим управлінням, оновленням "по повітрю".

Пікап F-150 Lightning випускатиметься строго з чотиридверною кабіною SuperCrew, а довжина вантажної платформи становить 1,68 метри. Залежно від потужності силової установки машина може буксирувати причепи масою від 3,5 до 4,5 тонн.

Електрична архітектура дозволила дати пікапу Ford те, чим не можуть похвалитися його побратими з ДВЗ, а саме — зручний багажник. Пакети із супермаркету більше не потрібно закидати в кузов або в салон — місце для їх транспортування знаходиться спереду під "капотом". Місткість багажника — 400 л (як у седана середнього класу), а вантажопідйомність — 180 кг.

Кришка переднього багажника Ford F-150 Lightning забезпечена електроприводом

Пікап виходить на ринок у двох версіях, причому обидві — з повним приводом. Стартова Standard Range з двома електромоторами (по одному на кожній осі) сумарно видає на гора 432 к. с. і 1 051 Нм. Паспортний пробіг на одній зарядці становить 370 км, а ємність батареї — приблизно 90 кВт∙год. Вантажопідйомність такої машини — 907 кг.

Модифікація Extended Range, як нескладно здогадатися з назви, натякає на збільшений пробіг: він становить 480 км. Силова установка такого пікапа теж могутніша — 571 к. с. при тій же величині крутного моменту. А ось вантажопідйомність нижча — 816 кг. Розгін до "сотні" — 4,5 секунди.

Поповнити запас електрики можна в терміналах постійного струму (підтримується потужність до 150 кВт), а час зарядки з 15 до 80% складе трохи більше 40 хвилин. Кожні 10 хвилин біля терміналу доступна дальність пробігу виростає на 87 км. При цьому власне електропікап можна використовувати як мобільний генератор потужністю до 9,6 кВт.

Цікаво, що вантажна платформа оснащена вагами. Як відомо, маса безпосередньо впливає на запас ходу, тому з такою корисною фічею можна завантажувати кузов так, щоб не зупинитися в полі з розрядженою в нуль батареєю. Сам тяговий акумулятор розпластаний під салоном між лонжеронами рами.

Компонування Ford F-150 Lightning

Ford вже оголосив ціну: стартова версія F-150 Lightning коштуватиме 40 тисяч доларів — у стільки ж оцінений початковий Cybertruck із заднім приводом. Замовлення приймаються з внесенням 100-доларового депозиту, але "живі" машини з'являться навесні 2022 року. Вироблятиметься Ford F-150 Lightning на заводі Rouge Electric Vehicle Center поблизу від Детройта, в переоснащення підприємства для випуску електропікапа компанія вклала 700 млн доларів.

Раніше Фокус повідомляв, що президент США Джо Байден під час відвідування заводу Ford представив план зі стимуляції попиту на електромобілі в США. Всього на ці цілі Білий дім планує витратити 174 млрд доларів.

Також ми розповідали, що оголошені ціни на потужні версії електрокросовера Ford Mach-E. Ціни на Mach-E GT стартують з позначки $61 000 — приблизно стільки ж коштує Tesla Model Y Performance. За версію GT Performance доведеться викласти від $61 000, а за Mach-E GT Performance — $65 000.