Новинка стане першим купеподібним кросовером в електричної лінійці Volkswagen ID.
Перший купеподібний електрокроссовер Volkswagen ID.5 GTX для європейських покупців одкровенням не стане. Новинка побудована на модульній архітектурі MEB, на якій так само базуються моделі ID.3 і ID.4, а також родинні Cupra Born, Skoda Enyaq і Audi Q4 e-tron.
До нової абревіатури GTX шанувальникам німецького бренду пора звикати. Саме так у подальшому будуть іменувати заряджені версії батарейних моделей Volkswagen. У той же час все рідше ми зустрічатиме позначення GTI, актуальні для бензинових авто, GTD (для дизельних) і GTE відповідно для гібридних транспортних засобів.
Очікується, що кросовер у максимальному виконанні отримає силову установку на 299 "сил". Відрізнити ID.4 і ID.5 можна по більш похилим у останнього даху. Акумуляторної батареї ємністю 77 кВт ∙ год повинно вистачати на 497 км по циклу WLTP.
Незважаючи на цілком серійний вигляд, ID.5 GTX поки офіційно числиться концепт-каром. Тому на офіційних знімках машина з'явилася в камуфляжному розфарбуванні. Запуск у виробництво новинки намічений у першій половині 2022 року, а старт продажів по всій Європі варто очікувати не раніше літа-осені того ж року.
Раніше Фокус писав, що Volkswagen переведе всі моделі компанії на нову платформу SSP. Масштабна платформа замінить існуючі візки MQB, MLB, MSB, MEB і навіть перспективну платформу PPE, машини на якій підуть у серію тільки через два роки.
Також ми повідомляли, що американський Volkswagen Passat залишає ринок через низький попит. На прощання компанія випустила особливу версію Limited Edition з нумерологічними головоломками.