Розділи
Матеріали

Корейський Maybach: представлений найдорожчий та найрозкішніший седан від Hyundai

Фото: Genesis | Genesis G90 став більш виразним на вигляд

Genesis G90 2022 став більшим і отримав низку нових опцій. Оснащують седан 380-сильним турбомотором.

У Південній Кореї відбулася офіційна презентація нового покоління Genesis G90. Розкішний седан F-класу від преміального підрозділу концерну Hyundai надійде у продаж з 2022 року за ціною приблизно від 90 тис. доларів. Про це повідомляє офіційний вебсайт Genesis.

Седан буде доступний у стандартній та подовженій версіях
Фото: Genesis

Новий Genesis G90 раніше вже розсекретили на офіційних фото, тому його дизайн не став сюрпризом. Він витриманий у традиційній стилістиці марки – з широкою решіткою радіатора у вигляді щита та тоненькими фарами з матричною діодною оптикою. Седан трохи підріс.

Розміри Genesis G90:

  • Довжина – 5275 мм
  • Ширина – 1930 мм
  • Висота – 1490 мм
  • Колісна база – 3180 мм
Genesis G90 оснащують 3,5-літровим турбованим V6
Фото: Genesis

Дещо пізніше з'явиться варіант Long Wheelbase: при довжині 5465 мм і колісній базі 3370 мм його можна порівняти за розмірами з Maybach. Такий G90 буде відчутно дорожчим.

В обробці салону використані шкіра та дерево. Седан отримав 12,3-дюймові дисплеї віртуальної приладки та мультимедіа, а перемикачі клімат-контролю стали сенсорними. Ще два 10,2-дюймові екрани передбачені для задніх пасажирів.

Седан вперше отримав віртуальну панель приладів
Фото: Genesis

Покупці зможуть вибрати тримісний задній диван або два окремі крісла з електроприводом, вентиляцією та масажем. Серед опцій є розпилювач парфумів, доступ до салону зі смартфона та сканер відбитків пальців.

Genesis G90 2022 доступний винятково з 3,5-літровим бензиновим V6 твін-турбо та 8-ступеневою автоматичною КПП. У стандартній версії двигун розвиває 380 к. с., а ось подовжений варіант отримає потужнішу його версію з електричним компресором.

На другому ряду можуть встановити два окремі крісла з електроприводом та масажем
Фото: Genesis

Покупцям запропонують версії із заднім та повним приводом. Седан уперше отримав керовані задні колеса та пневмопідвіску, здатну сканувати дорогу.

Раніше Фокус розповідав про нову версію Hyundai Tucson. Її підготували для бездоріжжя.