Розділи
Матеріали

Багате оснащення та гібридна установка: Huawei презентували флагманський кросовер (фото)

Фото: Huawei | Huawei AITO M7 коштує від $47 800

Huawei AITO M7 — найбільша модель китайського бренду. Шестимісний кросовер запропонований винятково в гібридних версіях і має великий запас ходу на електротязі.

У Китаї презентували новий Huawei AITO M7. Гібридний кросовер уже доступний для замовлення онлайн. Усього за 4 години продали 20 000 цих автомобілів за ціною від 319 800 до 379 800 юанів ($47 800 — 56 700). Про це повідомляє офіційний сайт Huawei AITO.

Довжина кросовера перевищує 5 метрів
Фото: Huawei

Як і всі автомобілі сімейства AITO, М7 спільно розробили компанії Huawei та Seres. Абревіатура AITO розшифровується як Adding Intelligence to Auto ("Додавання інтелекту в авто"). Поки що М7 продають у Китаї, але наступного року стартує його експорт до інших країн.

Новий AITO M7 відрізняється стриманим дизайном із високим капотом і широкою решіткою радіатора. Це найбільший автомобіль від Huawei, і він став флагманом у модельному ряду.

Модель доступна в гібридних версіях потужністю 272 та 449 к. с.
Фото: Huawei

Габарити Huawei AITO M7 2022:

  • Довжина — 5020 мм
  • Ширина — 1945 мм
  • Висота — 1775 мм
  • Колісна база — 2820 мм
У мультимедійної системи Huawei — великий 15,6-дюймовий екран
Фото: Huawei

Кросовер є шестимісним, причому сидіння перших двох рядів отримали підігрів, вентиляцію та масаж. Мультимедійну систему з великим 15,6-дюймовим дисплеєм і 1000-ватну акустику, природно, розробляли фахівці Huawei. Також комплектація включає оздоблення шкірою, віртуальну панель приладів і електропривод передніх крісел.

Сидіння першого та другого рядів отримали підігрів, вентиляцію і масаж
Фото: Huawei

Електромотори для AITO M7 у Huawei також створювали самотужки. У базовій задньопривідній версії стоїть один 272-сильний мотор, а в топовому повнопривідному варіанті їх два загальною потужністю 449 к. с. Розгін до 100 км/год займає 7,8 і 4,8 с, відповідно.

Акумуляторна батарея ємністю 40 кВт∙год забезпечує запас ходу на електротязі 195 км в одномоторній версії та 165 км — у двомоторній.

Бензинова 1,5-літрова четвірка Seres на 125 к. с. не обертає колеса, лише виконує роль генератора — виробляє електроенергію. Витрата палива в гібридному режимі становить 6,9 л/100 км для задньопривідної версії та 7,5 л/100 км — у повнопривідній. Бака бензину вистачить на 1000–1100 км.

Раніше Фокус повідомляв, що Huawei готують свій перший електромобіль — це буде надпотужний кросовер.