Багате оснащення та гібридна установка: Huawei презентували флагманський кросовер (фото)
![Huawei AITO M7 Huawei AITO M7, новий Huawei AITO M7, AITO M7, автомобіль Huawei, кросовер Huawei](https://focus.ua/static/storage/thumbs/920x465/3/da/92cbee0d-49d021245d8c6f09dd3c867562479da3.jpg?v=6843_1)
Huawei AITO M7 — найбільша модель китайського бренду. Шестимісний кросовер запропонований винятково в гібридних версіях і має великий запас ходу на електротязі.
У Китаї презентували новий Huawei AITO M7. Гібридний кросовер уже доступний для замовлення онлайн. Усього за 4 години продали 20 000 цих автомобілів за ціною від 319 800 до 379 800 юанів ($47 800 — 56 700). Про це повідомляє офіційний сайт Huawei AITO.
Як і всі автомобілі сімейства AITO, М7 спільно розробили компанії Huawei та Seres. Абревіатура AITO розшифровується як Adding Intelligence to Auto ("Додавання інтелекту в авто"). Поки що М7 продають у Китаї, але наступного року стартує його експорт до інших країн.
Новий AITO M7 відрізняється стриманим дизайном із високим капотом і широкою решіткою радіатора. Це найбільший автомобіль від Huawei, і він став флагманом у модельному ряду.
Габарити Huawei AITO M7 2022:
- Довжина — 5020 мм
- Ширина — 1945 мм
- Висота — 1775 мм
- Колісна база — 2820 мм
Кросовер є шестимісним, причому сидіння перших двох рядів отримали підігрів, вентиляцію та масаж. Мультимедійну систему з великим 15,6-дюймовим дисплеєм і 1000-ватну акустику, природно, розробляли фахівці Huawei. Також комплектація включає оздоблення шкірою, віртуальну панель приладів і електропривод передніх крісел.
Електромотори для AITO M7 у Huawei також створювали самотужки. У базовій задньопривідній версії стоїть один 272-сильний мотор, а в топовому повнопривідному варіанті їх два загальною потужністю 449 к. с. Розгін до 100 км/год займає 7,8 і 4,8 с, відповідно.
Акумуляторна батарея ємністю 40 кВт∙год забезпечує запас ходу на електротязі 195 км в одномоторній версії та 165 км — у двомоторній.
Важливо![Нові китайські електромобілі присвятили Маленькому принцу (фото)](https://focus.ua/static/storage/thumbs/80x45/0/53/ecbe3c37-b770496897c4e013fd523a8427f27530.jpg?v=5140_1)
Бензинова 1,5-літрова четвірка Seres на 125 к. с. не обертає колеса, лише виконує роль генератора — виробляє електроенергію. Витрата палива в гібридному режимі становить 6,9 л/100 км для задньопривідної версії та 7,5 л/100 км — у повнопривідній. Бака бензину вистачить на 1000–1100 км.
Раніше Фокус повідомляв, що Huawei готують свій перший електромобіль — це буде надпотужний кросовер.