У 2022 році на авторинку США змінився лідер. Найбільший попит в американців, як і раніше, мають великі рамні пікапи, але й продаж електрокарів зростає.
За 2022 рік у США продали 13,65 мільйона нових легкових автомобілів. Це на 8,9% менше, ніж роком раніше, і не дотягує навіть до показників "коронавірусного" 2020 року. Таку статистику наводить сайт focus2move.
Авторинок США продемонстрував найгірший результат за останнє десятиліття. Для порівняння: у 2016-2019 роках продаж складав близько 17 млн авто. Причиною обвалу є дефіцит автокомпонентів, через який автовиробники не можуть випускати достатньо машин.
Також 2022 відзначився зміною лідера. Ford вийшов на перше місце з 1,76 млн проданих авто і посунув на другу позицію Toyota (1,72 млн). Третім стали Chevrolet (1,51 млн авто).
ТОП 10 популярних автобрендів у США за 2022 рік:
- Ford — 1,76 млн проданих авто (-2,2% до 2021 року)
- Toyota — 1,72 млн (-9,9%)
- Chevrolet — 1,51 млн (+3%)
- Honda — 881,2 тис. (-32,7%)
- Hyundai — 716,9 тис. (-1,3%)
- Jeep — 684,6 тис. (-10,9%)
- Nissan — 682,7 тис. (-25,7%)
- Kia — 672,7 тис. (-0,7%)
- Subaru — 556,5 тис. (-7%)
- RAM — 545,2 тис. (-15,8%)
Найпопулярніший автомобіль у США — як і раніше, пікап Ford F-Series. Модель залишається в лідерах ось уже 45 років, а у 2022 році вона знайшла 653 957 покупців.
У ТОП 3 американського авторинку — лише рамні пікапи. Другим залишається Chevrolet Silverado (520 936 авто), а третім — RAM Pick-up (468 344).
У десятку моделей-лідерів вперше потрапили відразу два електрокари — Tesla Model 3 і Model Y. Також відзначається стрімке зростання продажів позашляховика Ford Bronco — +234,2% (117 057 авто).
Найпопулярніші авто в США за 2022 рік:
- Ford F-Series — 653 957 проданих авто (-9,9% до 2021 року)
- Chevrolet Silverado — 520 936 (-1,7%)
- RAM Pick-up — 468 344 (-17,7%)
- Toyota RAV4 — 399 941 (-1,9%)
- Toyota Camry — 29 5201 (-5,9%)
- Tesla Model 3 – 264 648 (+117,6%)
- GMC Sierra — 241 521 (-3%)
- Honda CR-V — 238 155 (-34,1%)
- Toyota Tacoma — 237 323 (-6%)
- Tesla Model Y — 225 799 (+39,8%)
Раніше Фокус повідомляв, що авторинок Європи впав до рівня початку 90-х. Причиною обвалу також є криза автокомпонентів.