Розділи
Матеріали

Ford розробляє незвичайну конструкцію дверей у стилі Rolls-Royce (фото)

Фото: Ford | Ford змогли позбавитися центральних стійок кузова для задньопетельних дверей

Ford вирішив головні проблеми задньопетельних дверей. Для зручної посадки всередину від центральних стійок кузова відмовилися, зберігши жорсткість кузова.

Ford запатентував унікальну конструкцію задньопетельних дверей без центральної стійки кузова. Про це повідомили на сайті CarBuzz.

Винахід Ford дозволяє відкривати передні та задні двері незалежно один від одного. Зрештою виходить великий отвір для зручної посадки всередину.

Патент подано до Відомства за патентами та товарними знаками США. Конструкція Ford розв'язує більшість проблем задньопетельних дверей.

У новому патенті в посилених частинах корпусу або дверей розміщуються дверні клямки, де міцні штифти зчіплюються з автоматичними кулачками вгорі або внизу шасі автомобіля. Унаслідок утворюється жорстка конструкція.

Ford продумали інноваційну конструкцію, яка дозволяє не знижувати жорсткість кузова
Фото: CarBuzz

В автомобілі будуть вбудовані датчики, які вимірюють швидкість, напрям вітру та кут, під яким припарковано транспортний засіб. Це дозволить безпечно відчиняти двері.

Позбавлення від центральних стійок сильно знизило б загальну жорсткість кузова авто. Щоб розв'язати цю проблему, їх вбудували у двері.

Кромки передніх і задніх дверей у місцях їх з'єднання посилені високоміцною сталлю. У закритому стані вони поєднуються, утворюючи нову середню стійку.

Раніше Фокус розповів, що Ferrari запатентували реактивну імпульсну систему для збільшення прискорення.