Для визначення запасу ходу електромобілі тестують на спеціальному полігоні. Випробування імітують їзду містом та автомагістраллю.
Запас ходу електромобіля — ключовий параметр, на який завжди звертають увагу покупці. Він визначається за спеціальною методикою з чітко виписаними правилами та алгоритмом. Про неї розповіли на сайті Motor Mouth.
Існує кілька різних способів вимірювання запасу ходу електрокарів. Найбільш точною з них вважається методика, розроблена Агентством з охорони навколишнього середовища США ЕРА (United States Environmental Protection Agency). Спочатку це агентство вимірювало витрату палива бензинових авто, а потім зайнялося і запасом ходу електрокарів.
Як правило, відбирають електромобілі з пробігом до 10 000 км. У рамках тестів EPA вони долають не менше 1600 км. Їх тестують на спеціальному полігоні довжиною 6 км. Авто при цьому завантажують, що імітує наявність пасажирів і багажу.
У рамках тестового циклу електрокари чергують рух із зупинками, що імітує міську їзду. Вони розвивають швидкість від 48 до 112 км/год — як на трасі. Їзда по хайвею займає 45% тестового циклу, а по місту — 55%.
Раніше Фокус повідомляв, що запас ходу Tesla Cybertruck в реальних умовах виявився набагато меншим, ніж заявлений виробником.
Також ми писали про новий електрокросовер Tata за $12 000 із запасом ходу 400 км.