2,5 с до сотні та запас ходу 600 км: Audi показала новий електрокар на базі Porsche (фото)
Новий Audi e-tron GT змінився зовні та всередині, а також став значно потужнішим — доступні версії на 679-925 сил. Топовий варіант здатен розігнатися до 100 км/год за 2,5 с.
Представлено новий Audi e-tron GT 2025. Електричний седан пройшов модернізацію вслід за побратимом Porsche Taycan і надійде в продаж за ціною від 126 000 євро. Його подробиці розкрили на офіційному сайті Audi.
Седан Audi e-tron GT не надто змінився зовні. У нього дещо інакший дизайн передньої частини, нові бампери та колісні диски (діаметром до 21 дюйма). Топовий варіант Audi RS e-tron GT performance вирізняється агресивнішим дизайном та має збільшений дифузор.
Салон Audi e-tron GT зазнав суттєвіших змін. Там встановили нові кермо та передні сидіння, а також оновили графіку віртуальної панелі приладів. У якості опцій запропонували нові варіанти внутрішнього оздоблення та панорамний дах зі змінним ступенем тонування.
Основну увагу приділили силовим установкам Audi e-tron GT 2025. Потужність стандартної версії S виросла до 679 к. с., варіанта RS – до 856 к. с., а RS GT performance – до 925 к. с.
Розгін до 100 км/год тепер займає від 2,5 до 3,4 с. Максимальна швидкість обмежена на позначці 250 км/год.
Крім того, електромобіль Audi e-tron GT отримав від Porsche Taycan збільшену батарею на 105 кВт∙год. Запас ходу виріс до 609 км. Крім того, максимальну потужність зарядки збільшили до 320 кВт: зарядити електрокар на 80% у такому режимі можна за 18 хвилин.
Інженери Audi доопрацювали пневмопідвіску, що зменшило крени кузова. Серед опцій є керовані задні колеса та карбоново-керамічні гальма.
Раніше Фокус розповідав про яскравий тюнінг Audi Q8 від українських майстрів. Потужність кросовера перевищила 1000 сил.
Також ми писали про електрокар від Geely та Volvo із запасом ходу 800 км.