Один із провідних китайських виробників заявив про розробку технології, що дозволяє виробляти ще більш дешеві та потужні батареї для електромобілів.
Компанія Gotion High-Tech Co. нещодавно презентувала літій-залізо-марганцево-фосфатну батарею (LMFP-батарею), здатну забезпечити електрокар зарядом, на якому можна проїхати 1000 км. Досі таку дальність пересувань переважно забезпечували дорожчі нікель-кобальтові батареї, пише bloomberg.com.
Інженери із Gotion додали марганець, щоб ще більше здешевити літій-залізо-фосфатний (LFP) акумулятор, який сьогодні використовується великими виробниками електромобілів на кшталт BYD Co. Така батарея дозволяє знизити вартість деяких моделей. Також LFP-батареї є більш потужними і водночас компактнішими, що й зробило їх настільки популярними. А ще вони дешевші у виробництві.
Максимальна щільність енергії батарей LFP становить 190 Втч/кг, а ось нова батарея Gotion досягла показників 240 Втч/кг. Це означає, що вона може зберігати більше енергії у кожній секції, що, зі свого боку, дає можливість знизити вагу та зменшити розмір акумулятора в цілому.
Китайська компанія Gotion High-Tech посіла восьме місце серед найбільших виробників акумуляторів для електромобілів у минулому році, нагадує видання.
Раніше ми повідомляли про те, що молодий український винахідник придумав пристрій для отримання енергії завдяки вібрації падаючої води.