Розділи
Матеріали

Не розряджається і підлягає ремонту: представлено "вічну" батарею для електровелосипедів

Олеся Дерзська
Фото: Gouach | Батареї Gouach Batteries

Infinite Battery спрощує обслуговування акумуляторів електровелосипедів і додає їм додаткову ємність, що може заощадити гроші велосипедистів.

Компанія Gouach Batteries працює над пристроєм Infinite Battery, який дасть змогу власникам електровелосипедів заощадити гроші та принесе користь навколишньому середовищу. Про це пише Notebookcheck.

На перший погляд, акумулятори для електромобілів і велосипедів з електродвигунами виглядають як повністю кастомізовані спеціальні системи. Вони зазвичай складаються з окремих осередків, які з'єднані за допомогою спеціальної електроніки. Ці окремі комірки також можна купити, щоб замінити старі, але самостійно зробити заміну складно.

У рамках краудфандингової кампанії Gouach Batteries збирає пожертви на Infinite — акумулятор для електровелосипедів, який може легко обслуговуватися користувачем ($249 за одиницю).

Батареї Gouach Batteries

За словами інженерів, лише кілька пошкоджених осередків можуть призвести до повної відмови батареї в 90% випадків, що може означати високі витрати і проблеми з навколишнім середовищем.

Новинка покликана обійти цю проблему, зробивши окремі елементи батареї легко замінними: доступність забезпечується гвинтовими з'єднаннями. Окремі елементи потрібно тільки вставити у відповідні тримачі, і паяння не потрібне.

В Infinite інтегрована система датчиків, яка не тільки видає значення напруг, струмів і температур, а й також прискорення та вологості. Ці значення можна легко контролювати за допомогою застосунку, для якого чип ESP32 забезпечує з'єднання Wi-Fi і Bluetooth. Корпус також вважається вогнестійким і сертифікованим за IP67, тобто водонепроникним.

Сумісність гарантується з широким спектром електродвигунів і велосипедів від Shimano, Yamaha, Decathlon, Brose і Bosch, хоча батареї, повністю інтегровані в раму, не можна замінити, але їх можна використовувати як розширювач діапазону.

Infinite Battery доступний у варіантах 36 або 48 вольт, ємністю 460 або 450 Вт*год, а максимальна безперервна потужність становить 900 або 1200 Вт. Обидва варіанти важать 3,6 кг.

Раніше американський виробник вантажних поїздів Wabtec у співпраці з Університетом Карнегі-Меллон також презентував перший у світі акумуляторний електровоз, що працює на 18 тисячах літій-іонних батареях, маючи при цьому таку ж потужність, як сто автомобілів Tesla.