Клієнтам "Нової пошти" приходять листи про заборгованість: що відбувається
Українців у листах попереджають, що в разі непогашення заборгованості справу нібито буде передано до суду.
Українців попереджають, що це — фішингова розсилка, яка до роботи "Нової пошти" чи будь-якої іншої компанії групи NOVA не має жодного стосунку. У пресслужбі поштового оператора попередили, щоб клієнти не відкривали подібні листи, які є фейковими.
"Шахраї копіюють логотип компанії, підміняють адресу відправника і тиснуть на людей вигаданими боргами, щоб змусити відкрити вкладення або перейти за посиланням", — пояснили в НП.
Як убезпечити себе:
- Перевірити адресу відправника. Листи від "Нової пошти" приходять тільки з офіційних доменів.
- Звернути увагу на підозрілі зміни або помилки написання.
- Не відкривати листи від незнайомих відправників і не переходити за посиланнями.
Що робити, якщо лист усе ж таки відкрили або перейшли за сумнівним посиланням:
- Необхідно якнайшвидше змінити паролі на особистих акаунтах і перевірити, чи немає інших активних сесій.
- Якщо виявлено підозрілу активність, потрібно завершити всі невідомі сесії через налаштування безпеки акаунтів.
- Увімкнути двофакторну аутентифікацію для електронної пошти, месенджерів, банкінгу та інших важливих акаунтів — це значно підвищує захист від несанкціонованого доступу.
- У разі отримання такого листа потрібно одразу ж відправити його в спам і видалити, щоб мінімізувати ризик повторної розсилки.
"Підрозділ кібербезпеки Нової пошти вже працює над припиненням цієї фішингової кампанії та взаємодіє з відповідними службами і провайдерами для обмеження діяльності шахраїв", — запевнили в компанії, попросивши клієнтів бути уважними і дотримуватися всіх перерахованих вище рекомендацій.
Нагадаємо, "Нова пошта" оголосила про підвищення тарифів з 1 грудня.
Також повідомлялося, чи вдасться зробити аналогічні кроки "Укрпошті".