Модний будинок випустив дуже дивний рекламний кампейн, натхненний чи то Росією, чи то російською культурою.
Модний дім Dior презентував свою нову колекцію "CRUISE 2023". Проте зимова частина представленої колекції викликала неоднозначну реакцію у соціальних мережах.
У Twitter та Instagram спалахнув черговий скандал через те, що підписники побачили в дизайні, запропонованому Dior, "російські мотиви".
На офіційному сайті Модного дому в описі колекції про використання дизайнером саме російського стилю нічого не говориться, а навіть навпаки.
"Для Марії Грації К'юрі круїзна колекція Dior 2023 — це подорож, сповнена одкровень, уяви і роздумів, де зустрічаються спадщина і винахідливість. Символом цієї лінії є La Capitana, ім'я, дане Кармен Амая, яка втілює в собі саму суть фламенко. Відкрийте для себе цю серію безпрецедентних витворів, що оспівують різноманіття уявлень про жіночність", — йдеться в описі колекції "CRUISE 2023".
Однак на офіційній сторінці компанії в Twitter в описі рекламного відеоролика, Dior запрошує здійснити подорож до тундри.
"Вирушайте разом із Dior у тундру цього святкового сезону та відкрийте для себе пронизливі силуети з колекції #DiorCruise 2023 від Марії Грації К'юрі", — йдеться у твіті.
Тундра є не лише на території країни-агресора Росії, а й у Канаді, США, а саме слово походить від фінського "tunturi", що означає "безлісова, гола височина".
Крім того, "російські мотиви" користувачі побачили у високих чоботях, синьо-білих візерунках, мереживах і хороводах.
Автори деяких коментарів звинуватили Модний дім Dior у непрямій підтримці Росії.
"Як не соромно Dior рекламувати країну, яку ЄС визнав країною терористом?" — обурилися коментатори.
Інші інтернет-користувачі погодилися з тим, що "російські мотиви" в рекламі простежуються, але наголосили, що не вважають це приводом для критики і вважати рекламу "проросійською" буде перебільшенням.
Сама компанія Dior ще не коментувала ситуацію. Однак не брати до уваги і не враховувати те, що відбувається в Україні під час створення масштабного дорогого кампейну, — рівносильно хайпу на людському горі.
Раніше схожу зйомку на тлі беріз продемонструвала люксовий французький бренд Louis Vuitton.
Нагадаємо, китайські студенти в Торонто та Парижі протестували проти бренду Dior, звинувачуючи Модний дім у культурній апропріації.
Також Фокус писав, що Louis Vuitton розкритикували за колекцію прикрас із символом, що нагадує Z — символ російських окупантів у війні проти України.