Hugo Boss представив нову частину рекламної кампанії Be Your Own Boss.
Hugo Boss представив нову маркетингову кампанію за участю знаменитостей. Зйомка відзначає рік із моменту запуску оновленої бізнес-стратегії, що включає показ у Маямі. Шоу пройде 15 березня у форматі see now, buy now. Про це пише WWD.
Останньою знаменитістю, що приєдналася до кампанії Hugo Boss, стала Джіджі Хадід. Раніше американська супермодель працювала з Hugo Boss, відкривши показ на Тижні моди в Мілані у 2021 році.
"Джіджі почала займатися модельним бізнесом, коли була зовсім немовлям, а в 16 років вона підписала контракт із великим агентством", — сказав головний виконавчий директор Hugo Boss Даніель Грідер, пояснюючи, що цілеспрямованість моделі справді відображає цінності марки.
"Вони чітко уособлюють той факт, що "босами" не народжуються, а стають", — пояснюється в заяві компанії.
Зазначимо, що в межах основного кампейну бренду знялися шість світових зірок — Джіджі Хадід, Наомі Кемпбелл, італійський тенісист Маттео Берреттіні, MALUMA, італійський блогер Габі Ламе й актор корейських драм Лі Мін Хо. Всі учасники в межах проєкту розповідатимуть про подолані перешкоди і зроблений вибір.
Раніше Фокус писав, що Надя Дорофєєва та Маша Єфросиніна стали рекламними обличчями нової кампанії бренду одягу HUGO BOSS в Україні.