Колекція називається Tweed de Chanel та складається із 63 предметів.
Французький модний дім Chanel після того, як Габріель Шанель відкрила для себе твід під час роману з герцогом Вестмінстерським і перетворила цей міцний тканий вовняний матеріал з Шотландії в синонім розкоші, тепер пішов ще далі і використав мотиви твіду в новій колекції високого ювелірного мистецтва, виставка якої відкривається у Лондоні 7 червня, повідомляє WWD.
Її назва — Tweed de Chanel, автором є директор студії створення ювелірних прикрас Chanel Патріс Легеро.
"Це тема, предмет, який закріпився в Chanel і його ДНК з моменту зародження дому. Про нього я вже думав, коли приїхав сюди 14 років тому. Я дійсно хочу регулярно повертатися до нього, тому що він сильний і може увійти в ювелірні прикраси, як і в модні коди дому", — наголосив ювелір.
Це його друга інтерпретація фірмового матеріалу дому із золота та дорогоцінного каміння після першого розділу із 45 предметів, запущеного в 2020 році, включно з кольє Tweed Couture, яке було відтворено та додано у спадок будинку в січні.
За словами Легеро, робота з мотивом основи давала можливість мати як творчий, так і разюче новий дизайн, а також відчуття класицизму, яке надавало коштовностям більш непідвладної часу привабливості.
У колекції — 63 предмети. Легеро вплітає твід з іншим квінтетом кодів дому у свої творіння, кожне з яких пов'язане з особливим кольором: біла стрічка, комета на темно-синьому небі, рожева камелія, золоте сонце та лев.
Найбільшою проблемою в інтерпретації твіду в золоті та дорогоцінному камені було знайти "філософію тканини", матеріал, який може бути гнучким і легким, але також міцним і з певним ростом.
Головна прикраса колекції — кольє Tweed Royal, пластрон із жовтого золота з діамантами і 37 рубінами, що відрізняється хитромудрим переплетенням, яке допомагає йому щільно прилягати до шкіри, як "тканинна броня", задумана Габріель Шанель.
Знімний мотив у вигляді голови лева можна носити як брошку, а діамант огранювання "груша" 10,17, що стікає з котячої гриви, можна від'єднати і носити як каблучку. За його словами, кольє завершує ланцюжок на знак поваги до того, що закінчував одяг Chanel, щоб допомогти їм бездоганно падати, але також і надати леву "більше рок-н-рольного" настрою.
Ще однією перевагою було те, що твід може бути будь-якого кольору, а його переплетення здатне мати низку текстурних ритмів — щільних чи вільних — без втрати своєї індивідуальності, що робить його невичерпним джерелом для Легеро.
Дизайн п'яти тем, у яких використовується твід, варіюється від щільно переплетених мотивів до майже деконструйованої інтерпретації. Наприклад, кольє Tweed Etoilé, в якому натяк на щільне плетіння з боків шиї доповнений жовтими сапфірами ограновування "кушон" вагою 14,71 карата, що переходить у п'ять ниток із білого золота, жовтого золота, лазуриту та оніксу, і виглядає як зіткане чи, навпаки, розмотане.
Наскрізною рисою колекції є намір Легеро дражнити "життя, поезію, легкість і жіночність… з матеріалу, який дуже геометричний і структурований за своєю природою". З ідеєю рожевої камелії він хотів зробити її легшою, грайливішою, надавши їй форму розсипу рожевого каміння, що зображує пелюстки камелії в кольє Tweed Poudré з діамантами, рожевим сапфіром і рожевим золотом.
В інших місцях графічна стрічка, оповита діамантами та перлами в дизайні Tweed Ruban, часто використовує перли та каміння різної форми,
Коктейльна каблучка Tweed Icone для кожної теми поєднує компактне переплетення з важливим центральним каменем.
Колекція Tweed de Chanel утворює ключовий триптих у високому ювелірному мистецтві Chanel поряд з колекціями No.5 і 1932, віддаючи шану культовим парфумам бренду і першим проєктам високого ювелірного мистецтва.
Презентація 7 червня стане першою, коли французький розкішний дім проведе захід такого масштабу в Лондоні.
Раніше Фокус писав, як виглядає каблучка, в якій використали 7,8 тис. діамантів.