Герцогині Сассекській необхідно виправити помилки в документах на реєстрацію товарного знака.
Дружина принца Гаррі Меган Маркл, яка оголосила про запуск власного лайфстайл-бренду American Riviera Orchard ще чотири місяці тому, досі не може врегулювати питання з документами, пише Daily Mail. Причина — помилки в заявці на реєстрацію товарного знака.
Меган намагалася зареєструвати товарний знак на назву свого сервісу American Riviera Orchard для міжнародного використання перед повномасштабним запуском наступного року. Однак минулого місяця було виявлено кілька "неправильних" заяв, які потребують виправлення.
Бюро з патентів і товарних знаків США повідомило юристів Сассекських про різні проблеми, включно з хибною класифікацією килимків для йоги, кошиків для пікніка та книг рецептів.
Агентство заявило, що за реєстрацію торгової марки необхідно заплатити різним органам по всьому світу збори на загальну суму $11 382 США. Netflix, який щойно закінчив знімати кулінарне шоу з герцогинею, бере на себе комерційну експлуатацію бренду, тому не виключено, що він заплатить збори.
Представник стримінгового гіганта відмовився коментувати угоду.
Бренд Меган буде зосереджений на "речах, які близькі її серцю", і стане продовженням її блогу про стиль життя The Tig. Вона вже відправила першу продукцію, включно з джемом і собачими галетами, деяким друзям, а тепер планує узятися за виробництво рожевого вина.
Джерело, обізнане про запуск, сказало, що план полягає в тому, щоб продавати Меган як маяк натхнення, прагнення і досяжності. Її стиль продаватимуть як доступну елегантність, а образ герцогині зосередиться на її статусі як сімейної та "королівської" персони.
Раніше Фокус писав, що Меган Маркл і принц Гаррі вирішили запустити важливу ініціативу для дітей.