Полуничне варення: Меган Маркл представила перший продукт свого бренду

Меган Маркл, принц Гаррі
Фото: Getty Images | Меган Маркл і принц Гаррі

Перший продукт із нової колекції способу життя American Riviera Orchard вже надіслали впливовим друзям герцогині. Полуничне варення від Меган отримали 50 осіб.

Related video

Меган Маркл представила перший продукт свого нового підприємства American Riviera Orchard, розіславши 50 впливовим особам банку полуничного джему. До числа обдарованих варення увійшли модельєр Трейсі Роббінс і аргентинська світська левиця Дельфіна Балк'єр. Про це пише Daily Mail.

Трейсі та Дельфіна похвалилися подарунками у своїх сторіз в Instagram. На банці Трейсі зазначено, що це "17 банка варення з 50-ти".

полуничне варення, меган маркл Fullscreen
Полуничне варення від Меган Маркл
Фото: Скриншот

Місіс Роббінс і її чоловік, бос Paramount Брайан Роббінс, дружать з Меган Маркл і принцом Гаррі та запросили їх на прем'єру фільму про Боба Марлі на Ямайці в січні.

Пара також дружить з Дельфіною Балк'є, яка одружена з другом принца Гаррі Начо Фігерасом, якого вони бачили на матчі зі збору коштів у Флориді минулої п'ятниці.

меган маркл, принц гаррі, начо фігерас, дельфіна балк'єр Fullscreen
Меган Маркл, принц Гаррі, Дельфіна Балк'єр і Начо Фігерас
Фото: Getty Images

Це останній запуск на тлі тенденції знаменитостей виробляти і продавати свої власні продукти харчування: Джуліанна Мур, Вілл Феррелл і Леброн Джеймс входять до числа тих, хто продає мед зі своїх власних садів під брендом Flamingo Estate за ціною до 250 доларів за банку.

Але ідею з варенням Меган явно запозичила у свого зятя, принца Вільяма. У магазинах Великобританії за ціною 2,80 фунта стерлінгів за банку можна придбати полуничний джем Waitrose з маєтку принца Вільяма в герцогстві Корнуолл.

Очікується, що герцогиня офіційно запустить бренд "Американська Рів'єра" пізніше цієї весни, а джерело повідомило журналу People минулого тижня: "Меган вважає назву "Сад Американської Рів'єри" ідеальною. Вона не може дочекатися запуску веб-сайту. Вона натхненна своїм останнім особистим підприємством. Це те, що вона давно хотіла зробити. Вона рада поділитися своїм стилем і речами, які їй подобаються".

Логотип бренду написаний дрібним золотим шрифтом над словом "Монтесіто", де живе Меган.

Це сталося після того, як 14 березня герцогиня запустила своє нове ділове підприємство за допомогою тизера в Instagram. Відео у вінтажному стилі, на якому Меган готує і розставляє білі гортензії і троянди, було опубліковано в новому акаунті Instagram American Riviera Orchard.

Тизер бренду Меган Маркл

За даними Відомства з патентів і товарних знаків США, про American Riviera Orchard було опубліковано обмежену інформацію, але заявка на товарний знак, подана 2 лютого цього року, засвідчила, що компанія хоче пропонувати завантажувальні та друковані книжки рецептів, столовий одяг, текстиль, а також джеми та мармелади.

меган маркл, принц гаррі Fullscreen
Меган Маркл і принц Гаррі
Фото: Getty Images

Лише через три години після першого посту в акаунта було 100 000 підписників — зараз ця цифра зросла до 592 000.

Меган не вела акаунт в Instagram відтоді, як Сассекські чотири роки тому відмовилися від королівського життя. Раніше вони вели спільний акаунт @sussexroyal, але оголосили, що припинять публікувати публікації в березні 2020 року.

Але фанати розчаровані, нове шоу про лайфстайл для Netflix не зніматимуть у будинку Гаррі та Меган у Монтесіто.