Розділи
Матеріали

Народний продукт. Чому в Китаї місцеві автомобілі популярніші за великі закордонні бренди

Коли бачиш, що через 2-3 роки в китайському N-му поколінні авто вже є фішки з флагманських авто світових брендів, починаєш розуміти, що Китай у розвитку свого автопрому налаштований більше, ніж серйозно.

Вирішив ще трохи поділитися історіями про Китай, а саме, торкнутися їхнього автопром. Помітив, що в Китаї, а саме в розвинених містах (Шенжень, Гуанчжоу), місцевих китайських марок машин стає все більше і більше, і вони витісняють великі закордонні бренди.

Що примітно, за рік китайські бренди автомобілів переживали рестайлінг, або ціле оновлення і вихід нового покоління. У нас це може відбуватися раз на три з половиною роки, поки дилери розпродають свої залишки.

Тобто можна бачити, як машини з відверто непривабливих, з швидко пожовтілими фарами і відпалими або вигнутими від спеки молдінгами, поступово набувають рис європейських, японських, американських авто. І, при цьому, якість зростає, як зовні, так і в салоні.

Приладові панелі мають декорацію плівками під дерево й інші різні текстури — а це вже In mold labeling, тобто більш складні і дорогі прес-форми з більш складним автоматизованим процесом виробництва. Пам'ятайте, я раніше писав, що в Китаї є все?

Так ось, коли ти бачиш, що через 2-3 роки в китайському N-му поколінні авто вже є фішки з флагманських авто світових брендів, ти починаєш розуміти, що Китай у розвитку свого автопрому налаштований більше, ніж серйозно.

Такому стрімкому зростанню сприяють встановлені в містах Китаю правила:

  • Заборона реєстрації авто старше 12 років. (Нижче буде фото викинутого мерседеса на газоні, перед паркуванням ресторану. Він нікому не потрібний, навіть на запчастини)
  • Заборона в'їзду в години-пік авто з провінцій у місто
  • Правила придбання і реєстрації авто (іноді номери можуть коштувати дорожче за авто)
  • Стимулювання і пільги для купівлі електромобілів.
  • Чи буде китайський автомобіль конкурувати з іншими марками на нашому ринку? Моя думка — так! І станеться це найближчим часом — але вже на ринку електромобілів.
Кинутий мерседес на газоні, перед паркуванням ресторану. Він нікому не потрібний, навіть на запчастини

Поки всі дивляться на появу нових моделей Tesla, а може, навіть, розміщують замовлення на їхню спецкомплектацію в Європі або США, Китай вже на повну робить свій народний продукт.

Квітень 2016 року, презентація Тесли в Гонконзі.

І ці простіші на вигляд, але вже досить якісні електромобілі пройшли кілька поколінь і рестайлінг. На них уже понад 7 років їздять таксі в Шенжені, а з 2018 я звернув увагу, що всі таксі в місті тільки електромобілі.

Коли за мною приїжджало чергове таксі, я завжди дивився на панель приладів і хотів побачити запас ходу. Так ось, він завжди дорівнює або понад 400 км! І одометр з пробігом показував, що ця машинка вже проїхала відстань, більшу за половину екватора Землі.

Одометр з пробігом показує, що ця машинка вже проїхала відстань, більшу за половину екватора Землі.

Тепер щоразу, коли я чую, що в Тесли є middle range і long range — я думаю, що в китайському авто є powerbank, і воно просто багато проїде.

Або коли чую чергову суперечку — брати Ecoboost або гібрид, у якому половину багажника займає його батарея — я думаю що в китайському авто багажник нормальний, а проїде воно на одній зарядці, як машина з двигуном Ecoboost.

А поки що можна насолоджуватися гибеллю прекрасних машин з ДВЗ.

To Be, or not be ... подивимося ...

Першоджерело.

Публікується за згодою автора.