Народний продукт. Чому в Китаї місцеві автомобілі популярніші за великі закордонні бренди
Коли бачиш, що через 2-3 роки в китайському N-му поколінні авто вже є фішки з флагманських авто світових брендів, починаєш розуміти, що Китай у розвитку свого автопрому налаштований більше, ніж серйозно.
Вирішив ще трохи поділитися історіями про Китай, а саме, торкнутися їхнього автопром. Помітив, що в Китаї, а саме в розвинених містах (Шенжень, Гуанчжоу), місцевих китайських марок машин стає все більше і більше, і вони витісняють великі закордонні бренди.
Що примітно, за рік китайські бренди автомобілів переживали рестайлінг, або ціле оновлення і вихід нового покоління. У нас це може відбуватися раз на три з половиною роки, поки дилери розпродають свої залишки.
Тобто можна бачити, як машини з відверто непривабливих, з швидко пожовтілими фарами і відпалими або вигнутими від спеки молдінгами, поступово набувають рис європейських, японських, американських авто. І, при цьому, якість зростає, як зовні, так і в салоні.
Приладові панелі мають декорацію плівками під дерево й інші різні текстури — а це вже In mold labeling, тобто більш складні і дорогі прес-форми з більш складним автоматизованим процесом виробництва. Пам'ятайте, я раніше писав, що в Китаї є все?
Так ось, коли ти бачиш, що через 2-3 роки в китайському N-му поколінні авто вже є фішки з флагманських авто світових брендів, ти починаєш розуміти, що Китай у розвитку свого автопрому налаштований більше, ніж серйозно.
Такому стрімкому зростанню сприяють встановлені в містах Китаю правила:
- Заборона реєстрації авто старше 12 років. (Нижче буде фото викинутого мерседеса на газоні, перед паркуванням ресторану. Він нікому не потрібний, навіть на запчастини)
- Заборона в'їзду в години-пік авто з провінцій у місто
- Правила придбання і реєстрації авто (іноді номери можуть коштувати дорожче за авто)
- Стимулювання і пільги для купівлі електромобілів.
- Чи буде китайський автомобіль конкурувати з іншими марками на нашому ринку? Моя думка — так! І станеться це найближчим часом — але вже на ринку електромобілів.
Поки всі дивляться на появу нових моделей Tesla, а може, навіть, розміщують замовлення на їхню спецкомплектацію в Європі або США, Китай вже на повну робить свій народний продукт.
І ці простіші на вигляд, але вже досить якісні електромобілі пройшли кілька поколінь і рестайлінг. На них уже понад 7 років їздять таксі в Шенжені, а з 2018 я звернув увагу, що всі таксі в місті тільки електромобілі.
Коли за мною приїжджало чергове таксі, я завжди дивився на панель приладів і хотів побачити запас ходу. Так ось, він завжди дорівнює або понад 400 км! І одометр з пробігом показував, що ця машинка вже проїхала відстань, більшу за половину екватора Землі.
Тепер щоразу, коли я чую, що в Тесли є middle range і long range — я думаю, що в китайському авто є powerbank, і воно просто багато проїде.
Або коли чую чергову суперечку — брати Ecoboost або гібрид, у якому половину багажника займає його батарея — я думаю що в китайському авто багажник нормальний, а проїде воно на одній зарядці, як машина з двигуном Ecoboost.
А поки що можна насолоджуватися гибеллю прекрасних машин з ДВЗ.
To Be, or not be ... подивимося ...
Публікується за згодою автора.