Розділи
Матеріали

Xiaomi створює конкурента Clubhouse

Фото: unsplash.com

Китайський аналог отримав назву MiTalk.

Компанія Xiaomi вирішила представити власний аналог із додатком Clubhouse, який став популярним серед тисяч користувачів буквально за лічені дні.

Китайська програма називається MiTalk і нині знаходиться на стадії бета-тестування. Про це повідомляє видання IT Home. Насправді, додаток MiTalk вже був у сеті програм, інтегрованих Xiaomi за замовчуванням, однак особливим попитом він не користувався. 19 лютого 2021 року компанія вирішила припинити його обслуговування і відключила весь функціонал із метою доопрацювати.

Інтерфейс програми MiTalk
Фото: Xiaomi

Аналітики очікують, що незабаром ринку презентують сервіс, здатний конкурувати з Clubhouse. Ставку розробники роблять на Android-версію, адже, як відомо, Clubhouse доступний тільки для iOS. Офіційної Android-версії у нього поки немає, але є "кустарна". Раніше ми повідомляли про те, що російський розробник створив Android-додаток Clubhouse із відкритим кодом.

Згідно з наявними даними, MiTalk позиціонуватиметься як голосовий чат для справжніх професіоналів (у принципі, таке ж позиціонування має і додаток-конкурент). Також відомо, що реєстрація в китайському сервісі, на перших порах, буде доступна не всім, тому що стадія бета-тестування ще не завершена. Розробники хочуть бути впевнені, що під час запуску на широку аудиторію не трапиться ніяких збоїв. Зазначимо, що в тестуванні беруть участь власники смартфонів Xiaomi, які мали рахунок у першій версії MiTalk.

Повідомляється, що компанія планувала провести ребрендинг і змінити назву MiTalk з'явився на Hands Up ("підняти руки", — англ.). Така назва натякає на основний функціонал, — щоб почати говорити, потрібно "підняти руку". Однак плани компанії змінилися, і було вирішено залишити назву MiTalk. Масове тестування сервісу, згідно з прогнозами, почнеться в найближчі дні. До цього моменту доступ обіцяють відкрити набагато більшій кількості людей.

Раніше ми повідомляли про те, що додаток Clubhouse для iOS завантажили понад 8,1 млн разів.