Розділи
Матеріали

Instagram змінив алгоритм роботи після звинувачень у цензурі пропалестинського контенту

Фото: "РБК-Україна" | Instagram

У компанії розповіли, що раніше додаток частіше показував оригінальний контент, ніж репости. Тепер же все будуть показувати з аналогічним пріоритетом.

В алгоритми соціальної мережі Instagram, яка належить корпорації Facebook, внесли зміни після скарг на те, що користувачі не могли бачити пропалестинський контент під час конфлікту в Секторі Газа.

Представник компанії розповів The Verge, що раніше додаток показував, насамперед, оригінальний контент, а не "репости" і чужі фото з відео, однак тепер всі зображення і ролики відображатимуться з рівним пріоритетом.

Так, раніше видання Financical Times повідомляло, група співробітників Instagram неодноразово зверталася зі скаргами на контент, який піддався цензурі з допомогою автоматичної модерації платформи. Зокрема, розповідалося, що алгоритм помилково видаляв дописи про мусульманську мечеть Аль-Аска, яка знаходиться в Єрусалимі.

Співробітники Instagram не вважали, що така цензура щодо пропалестинських публікацій була навмисною, проте один із них підкреслив, що "масштабне стримування упереджене проти будь-яких маргіналізованих груп".

Представник Facebook в електронному листі The Verge повідомив, що вони підкоригували алгоритм не тільки через стурбованість з приводу пропалестинського контенту: в компанії також усвідомили, що додаток раніше піднімав на вищі позиції дописи, які, на його думку, найбільше хвилювали людей, тим самим змушуючи людей менше уваги приділяти окремим точкам зору або темам.

"Це стосувалося будь-якого контенту, який повторно публікується в "сторіз", незалежно від того, про що він", — повідомив прессекретар Facebook журналістам.

В Instagram заявили, що користувачі раніше неодноразово повідомляли, що вони більше зацікавлені в оригінальних "сторіз" від близьких друзів, ніж у людях, які публікують в себе чужі фотографії та публікації. За словами прессекретаря, раніше додаток віддавав пріоритет оригінальному контенту.

"Але відбулося збільшення — не тільки зараз, але й у минулому — кількості людей, які роблять репости, і ми побачили більший вплив, ніж очікувалося, від цих повідомлень. "Сторіз" із репосту не досягали тієї аудиторії, на яку були розраховані, і це не дуже добрий досвід", — зазначив представник компанії.

В останні кілька тижнів Twitter, Facebook та Instagram неодноразово піддавалися критиці через те, як вони висвітлювали (або не висвітлювали) контент, пов'язаний з конфліктом між Ізраїлем і Палестиною.

Так, раніше в Twitter виявився заблокований акаунт палестинського письменника. Пізніше в компанії за це вибачилися, зазначивши, що зроблено це було "помилково". А 6 травня низка користувачів Instagram не могли публікувати контент протягом 6 годин. Представники компанії заявили, що це було викликано "технічною помилкою".

Нагадаємо, з 10 травня по 21 травня між офіційним Ізраїлем і Сектором Газа, який контролюють бойовики ХАМАС, тривав черговий виток конфлікту. Під час протистояння загинули щонайменше 250 палестинців. Ізраїль же повідомляв про 12 загиблих.

Зазначимо, нещодавно у Facebook та Instagram з'явилася можливість приховувати "лайки" під своїми публікаціями.