Розділи
Матеріали

Харківський авіазавод може відновити виробництво Ан-74 для ЗСУ

Фото: Харківський авіаційний завод

Держава може списати борги "Укравіапром" і замовити на заводі 7-8 літаків Ан-74.

"Сьогодні відбулася масштабна нарада з ХАЗу. Основні тези: виведення його з банкрутства, ухвалення закону щодо списання боргів і формування для нього оборонзамовлення ", — заявив президент Асоціації " Укравіапром "Віктор Попов.

Авіазавод має заборгованість на 3,6 млрд гривень. З них 2 мільярди за облігаціями, майже 800 млн перед комерційними структурами. По зарплатах на підприємстві борг становить 256 млн гривень. Є надія, що частина боргів спишуть вже в першій половині 2021, а іншу частину реструктуризують.

На заводі в різному ступені готовності перебувають кілька літаків Ан-74. Їх держава може замовити для потреб Міноборони. За словами Попова, військові зацікавлені в тому, щоб придбати 4 Ан-74 в патрульної модифікації для потреб Військово-морських сил і ще 4 у вигляді транспортників.

До 1 лютого РНБО має провести спеціальне засідання, на якому мають ухвалити рішення про розміщення оборонного замовлення на підприємстві.

"Це повинно закінчиться указом президента і це, я впевнений, дасть колосальний поштовх нашому рідному авіаційному заводу", — говорить Попов.

Ан-74 — транспортний конвертоплановий літак, який є модифікацією більш раннього літака Ан-72. Вантажопідйомність літака складає 10 тон. Існує більше 10 модифікацій літака.

Нагадаємо: Україна замовила в Антонова виробництво 3 літаків Ан-178.