Навантаження, зарплати і застаріла техніка. У командуванні ВПС пояснили масові звільнення
В армії визнають наявність цілої групи проблем, але інформація про звільнення саме пілотів — неточна. Йдеться і про інших членів льотного складу, а не тільки льотчиків.
Командування Військово-повітряних сил України пояснили звільнення пілотів з армії. На це є 5 причин. Про це повідомляється на сторінці командування у Facebook.
Звільнення стосуються не тільки пілотів, а й інших членів екіпажів, наприклад, бортмеханіків, штурманів, бортрадистів. Додатково до цього йдуть бійці не тільки Повітряних сил, але і армійської авіації Сухопутних військ та авіації ВМС.
Заявляється, що в період з 2019 по липень 2021 звільнилося 52 військових льотного складу, тому повідомлення в ЗМІ про 140 осіб стосуються всіх видів військ. При цьому у ВПС визнають наявність проблем і виділяють 5 з них:
- Велике навантаження на льотний склад, що несе бойове чергування в системі ППО і на оперативних аеродромах в інтересах ООС
- Надмірно висока кількість документації, яку льотчики повинні встигати вести між польотами
- Грошове забезпечення льотного складу ВС суттєво відрізняються від інших силових структур, де існує перехід кадрів
- Соціальні гарантії і правовий захист льотного складу на випадок аварій і катастроф
- Фізично застарілий авіапарк
Тому у Військово-повітряних силах уже кілька років просять збільшити зарплати. Наразі це питання в Міноборони і вищого військового керівництва країни. Вирішувати проблему планується як на законодавчому, так і на фінансовому рівні.
Нагадаємо, у ЗМІ повідомляли, що льотчики Військово-повітряних сил масово покидають армію. Причиною тому — мала кількість льотного часу і багато бюрократії. За останні два роки з ВПС пішло близько 140 льотчиків.
Військовий аналітик Фокуса Ігаль Левін у статті про льотні години українських пілотів писав про те, чи на одному рівні льотні години українських льотчиків і натовських.