На піку потужностей у Техасі виробляли майже 300 літаків F-16. Зараз темпи значно нижчі, але і замовлення складають сотні.
Американський винищувач F-16 от вже як 50 років знаходиться в строю. Журналісти The War Zone побували на підприємстві Lockheed Martin в Грінвілі, штат Південна Кароліна.
Виробнича лінія у Південній Кароліні кипить роботою, на ній створюють винищувачі F-16 з нуля. Попит на літак за останні роки став більшим, тому триває серійне виробництво F-16 Block 70/72, який відомий під неофіційною назвою Viper. Новими замовниками є Бахрейн, Болгарія, Йорданія, Словаччина та Тайвань.
На піку виробництва у 1987 році підприємство Generaly Dynamics Форт-Ворт (нині частина Lockheed Martin) виробляло 286 літаків F-16. Потім їх стали виробляти в Південній Кореї та Туреччині. Загалом за 50 років виготовлено 4599 винищувачів.
У 2017 році виробництво було у Форт-Ворті було згорнуто, але замовлення продовжували надходити. Таким чином зʼявився завод у Грінвілі з назвою H16. Раніше його використовували для обслуговування транспортників C-130. З 2019 року завод повноцінно запрацював. Зараз Lockheed Martin має замовлення на 140 літаків. Щомісяця завод в Грінвілі виробляє 4 F-16 або 48 літаків на рік. Таким чином компанія вже досягла цілі на 2025 рік. Виконання всіх замовлень займе близько 2,5 років.
Для виробництва літаків F-16 залучено 700 працівників, але у 2019 їх було лише 25. При цьому ланцюжок постачання Lockheed Martin дуже широкий:
- центральна і хвостова секції фюзеляжу — грецька Hellenic Aerospace Industries;
- хвостове оперення — Israel Aerospace Industries;
- частина деталей центроплана — Korean Aerospace Industries;
- центроплан та хвіст — польській Mielec (у майбутньому).
Нагадаємо, аналітик повідомив, чому українським F-16 краще базуватися в НАТО.
12 липня ЗМІ писали, що Україна розраховує отримати 6 винищувачів F-16 влітку, але є проблеми.