Весною компанія заявляла, що не має наміру згортати російський бізнес, проте тепер згодна навіть списати круглу суму.
Danone, міжнародна компанія з виробництва молочних продуктів зі штаб-квартирою у Франції, після 30 років роботи на російському ринку все ж таки зважилася піти з Росії. Про це йдеться у пресрелізі Danone.
Danone вважає, що це найкращий варіант для забезпечення довгострокової безперервності місцевого бізнесу для своїх співробітників, споживачів і партнерів.
У компанії уточнили, що ця угода може призвести до списання до 1 млрд. євро. Загалом російський ринок з початку року забезпечив їй близько 5% чистих продажів.
У Росії Danone належить 18 підприємств, забезпечуючи роботою понад 10 тис. осіб.
Російські ЗМІ нагадують, що на початку березня компанія призупинила інвестиційні проєкти в РФ, пообіцявши зберегти виробництво молочної продукції та дитячого харчування. Через місяць у Danone заявили, що не збираються йти з російського ринку.
Міжнародні бренди почали масово згортати бізнес у РФ після лютневого вторгнення російської армії в Україну. Новини про це з'являлися щомісяця, однією з останніх про звільнення з Росії заявив Electrolux — шведський виробник електротехніки.
Росіяни намагаються принаймні сил заміщати продукти, які стали звичними. Наприклад, після відходу Coca-Cola авіакомпанія "Росія" з групи "Аерофлот" стала напувати пасажирів напоями "Тархун" та "Байкал" від російської компанії "Чорноголівка".