Розділи
Матеріали

Як правильно витискати кетчуп із пляшки: блогер показав простий спосіб

Юлія Шевченко
Фото: Freepik

Блогер продемонстрував спосіб, який багато хто використовує, — одночасно стискаючи бік, на якому зображений логотип, і протилежний бік. Але потім різко відпустив пляшку.

Один із тіктокерів стверджує, що існує простий спосіб вичавити томатний кетчуп із пляшки, про який часто не знають. І це — не стискання пляшки. Про це пише видання Mirror.

TikToker "Джордан Жеребець" стверджує, що написав статтю про "розробку пляшки кетчупу", і каже, що є ще простіший спосіб звільнити її, про який часто не догадуються. На своїй сторінці @Jordan_The_Stallion8 він сказав: "Оригінальна скляна пляшка для кетчупу була зроблена в 1890 році, але потім у 1983 році вони зробили пляшку для кетчупу, яку можна стискати. Але було все одно важко дістати кетчуп із пляшки, тож у 2001 році вони зробили те, що називають "перевернутим контейнером" або "гравітаційним контейнером". Я покажу вам, хлопці, чому це працює ."

Взявши пляшку кетчупа марки Heinz, Джордан продемонстрував спосіб, який багато хто використовує, — одночасно стискаючи бік, на якому зображений логотип, і протилежний бік.

"Якщо ви стиснете гравітаційну пляшку спереду так, вам доведеться фізично стиснути її, щоб кетчуп вийшов. Але якщо ви стиснете пляшку з боків, а потім відпустите, увесь тиск виштовхне кетчуп сам. Це пов'язано з тиском повітря. Тож через деякий час це не спрацює, але може спрацювати під час перших кількох натискань. Спробуйте — отримуйте задоволення", — пояснив він.

На відео Джордан продовжив робити саме це, стискаючи тонкі сторони пляшки, дозволяючи постійному потоку кетчупу витікати.

Публікація зібрала тисячі коментарів, а на відео навіть відреагувала компанія-виробник Heinz. Виявилося, що вони теж не знали такого способу вичавлювання кетчупа.

Нагадаємо, що кетчуп урятував життя моряку, який місяць пробув у відкритому морі. Чоловік вижив через те, що протягом майже місяця харчувався цим продуктом.

Раніше повідомлялося, що бренд Ріанни випустив блиск для губ у формі кетчупу за тисячу гривень. Фанатам знаменитості не дуже сподобалася нова продукція її бренду.