Зарядити за 22 хвилини. Представлено перший електрокар преміального суббренду Hyundai (відео)
На подіум Шанхайського автошоу компанія Genesis Motors викотила седан з невигадливою назвою Electrified G80.
Новинка не ламає стереотипи за прикладом електрокарів Hyundai Ioniq 5 або Kia EV6, які побудовані на новій платформі e-GMP материнської компанії. Як неважко здогадатися з назви, це переведена на електротягу модель Genesis G80, яка зовні відрізняється від вихідного седана на викопному паливі відсутністю патрубків випускної системи, зміненими бамперами, заглушкою з малюнком G-Matrix замість решітки радіатора і люком для зарядного розʼєму в її верхньому правому куті .
В салоні зʼявилися нові матеріали обробки і вдосконалена система активного шумозаглушення Active Noise Control-Road: за допомогою шести мікрофонів і чотирьох датчиків вібрації вимірюється рівень шуму, який і гаситься в протифазі звуковими хвилями.
У рух повнопривідний Genesis Electrified G80 призводить пара електромоторів (по одному на кожній осі), які сумарно видають 370 л.с. і 700 Нм крутного моменту. Час розгону до сотні становить 4,9 секунди, заявлений запас ходу — 427 км.
Завдяки системі швидкої зарядки в 350 кВт батарею ємністю 87,2 кВт∙год можна заповнити від 10 до 80 відсотків всього за 22 хвилини. Відзначимо також штатну сонячну батарею на даху і можливість підключення зовнішніх споживачів потужністю до 3,6 кВт.
Адаптивна підвіска, яка змінює жорсткість амортизаторів залежно від характеру дорожнього покриття (фронтальна камера сканує простір перед машиною) доступна вже в базі.
Електроседан Genesis Electrified G80 — глобальна модель, яка вийде на світові ринки вже в цьому році.
Раніше ми розповідали, що Hyundai представила свій перший серійний електромобіль — ним став крос-хетчбек Ioniq 5. Також Фокус повідомляв, що компанія створила спеціально для ринку США незвичайний пікап Santa Cruz, який позиціонується як спортивно-пригодницький автомобіль.