Зарядити за 22 хвилини. Представлено перший електрокар преміального суббренду Hyundai (відео)

Genesis Electrified G80
Електричний седан Genesis Electrified G80. Фото: Genesis Motors

На подіум Шанхайського автошоу компанія Genesis Motors викотила седан з невигадливою назвою Electrified G80.

Новинка не ламає стереотипи за прикладом електрокарів Hyundai Ioniq 5 або Kia EV6, які побудовані на новій платформі e-GMP материнської компанії. Як неважко здогадатися з назви, це переведена на електротягу модель Genesis G80, яка зовні відрізняється від вихідного седана на викопному паливі відсутністю патрубків випускної системи, зміненими бамперами, заглушкою з малюнком G-Matrix замість решітки радіатора і люком для зарядного розʼєму в її верхньому правому куті .

дизайн Genesis Electrified G80 Fullscreen
Седан Genesis Electrified G80

В салоні зʼявилися нові матеріали обробки і вдосконалена система активного шумозаглушення Active Noise Control-Road: за допомогою шести мікрофонів і чотирьох датчиків вібрації вимірюється рівень шуму, який і гаситься в протифазі звуковими хвилями.

Інтер'єр Genesis Electrified G80 Fullscreen
Інтер'єр Genesis Electrified G80

У рух повнопривідний Genesis Electrified G80 призводить пара електромоторів (по одному на кожній осі), які сумарно видають 370 л.с. і 700 Нм крутного моменту. Час розгону до сотні становить 4,9 секунди, заявлений запас ходу — 427 км.

Світова онлайн-презентація електроседана Genesis Electrified G80

Завдяки системі швидкої зарядки в 350 кВт батарею ємністю 87,2 кВт∙год можна заповнити від 10 до 80 відсотків всього за 22 хвилини. Відзначимо також штатну сонячну батарею на даху і можливість підключення зовнішніх споживачів потужністю до 3,6 кВт.

дизайн Genesis Electrified G80 Fullscreen

Адаптивна підвіска, яка змінює жорсткість амортизаторів залежно від характеру дорожнього покриття (фронтальна камера сканує простір перед машиною) доступна вже в базі.

Електроседан Genesis Electrified G80 — глобальна модель, яка вийде на світові ринки вже в цьому році.

Раніше ми розповідали, що Hyundai представила свій перший серійний електромобіль — ним став крос-хетчбек Ioniq 5. Також Фокус повідомляв, що компанія створила спеціально для ринку США незвичайний пікап Santa Cruz, який позиціонується як спортивно-пригодницький автомобіль.