Mercedes-Benz представив E-Клас з витратою палива 1,4 літр
Плагін-гібрид з індексом E 350 eL буде пропонуватися лише у виконанні з довгою колісною базою і продаватися тільки в Китаї.
Від звичайного подовженого Mercedes-Benz E-Класу, зі збільшеною на 140 міліметрів відстанню між осями, новинка відрізняється лише кормою, на якій розташовані два зарядних порти. Лівий призначений для станції швидкої зарядки, правий — для підключення до побутової електромережі. Там же розміщений відповідний шильдик з індексом моделі.
Гібридний седан оснащений бензиново-електричною установкою, у яку входять дволітровий турбомотор, що розвиває 211 к.с. і 350 Нм крутного моменту, електродвигун потужністю 122 "сили", а також тягова батарея ємністю 15,6 кВт ∙ год. Силовий агрегат забезпечує прискорення машини до "сотні" за 6,7 секунд.
Інженери Mercedes зосередилися на економії палива, тому цей E-Клас у змішаному циклі витрачає майже в 1,5 рази менше, ніж гібридний E 300 e, пропонований у Європі — 1,4 літр на 100 кілометрів. Пробіг на чистій електротязі становить 120 км. Правда, за застарілим циклом NEDC, реальний показник буде меншим.
Версія Mercedes-Benz E 350 eL оцінена в 522 000 юанів (близько $ 80 500), що на 18% дорожче за стандартний седан у подовженому виконанні. В інших країнах модель навряд чи з'явиться, хіба що на Близькому Сході.
Раніше Фокус повідомляв, що Mercedes-AMG представив найпотужнішу 800-сильну гібридну установку. Першим новий моторний агрегат отримає супергібрид Mercedes-AMG GT 73.
Також ми розповідали про новий електричний кросовер Mercedes EQB. Модель буде запропонована з одним або двома електромоторами, а запас ходу на одній зарядці становитиме 478 кілометрів.