У Франції працівники заводу Renault страйкують і взяли в заручники керівництво підприємства

Завод Fonderie de Bretagne
Фото: Renault | Бунтівний завод Renault у Бретані. Фото: lexpress.fr

Страйк зі взяттям заручників розгортається на заводі Fonderie de Bretagne у французькій Бретані.

Related video

У березні цього року Група Renault оголосила про продаж свого заводу Fonderie de Bretagne з випуску комплектувальних для автомобілів, розташованого у французькій Бретані. Офіційна причина: бажання "зберегти діяльність і робочі місця".

У відповідь частина працівників заводу виступила проти продажу й оголосила страйк. Підприємство заблоковане, а протестувальники взяли в заручники сімох топ-менеджерів підприємства. У заворушеннях, що почалися 27 квітня, беруть участь майже сотня людей.

В обмін на звільнення заручників, страйкарі вимагають відкритого діалогу з керівництвом щодо подальшої долі заводу і людей. "Нічого не відбувається, ніхто не робить ніяких кроків і наше майбутнє занурюється в темряву", — сказав у коментарі французьким ЗМІ один із працівників Fonderie de Bretagne.

Завод Fonderie de Bretagne Fullscreen
Завод Fonderie de Bretagne

Зі свого боку компанія Renault рішуче засудила насильство з боку протестувальників і закликала всіх до спокою. "Наразі ведеться пошук покупця, щоб зберегти виробництво і забезпечити робочі місця. Цей процес повинен проходити в спокійній обстановці", — йдеться в офіційній заяві автовиробника.

У той же час, керівництво регіону та мер міста Каудан, де розташований завод, публічно підтримав працівників-страйкувальників і закликав Рено все пояснити. А ще до страйку проти продажу Fonderie de Bretagne виступили французькі депутати Європарламенту Алексіс Корбʼєр і Фаб'єн Руссель.

Раніше повідомлялося, що через брак електронних чіпів Renault планує переглянути графік роботи європейських заводів, скоротивши робочий тиждень до одного-трьох днів.

Fullscreen

Завод Fonderie de Bretagne в місті Каудан, на якому працюють 350 осіб, виробляє важелі підвіски, випускні колектори, диференціали та інші комплектувальні для автомобілів групи Renault.

Раніше Фокус повідомляв, що бюджетник Renault Logan змінив дизайн та ім'я, щоб завоювати нові ринки. Першим ринком для доступного седана Taliant стане Туреччина.

Також ми розповідали про те, що Renault побудує завод із переробки батарей електрокарів. Метою компанії є створення, так званої "замкнутої економіки електромобілів".