Представлений кросовер Ford Explorer у версії Timberline для важкого бездоріжжя (відео)
У Ford Explorer Timberline збільшений дорожній просвіт, допрацьована підвіска та додатковий захист днища.
У компанії стверджують, з початком пандемії коронавірусу 40% американців почали проводити більше часу на природі, що власне й спонукало марку створити нову модифікацію для бездоріжжя.
Ззовні від стандартного Експлорера оффроуд-версія Timberline відрізняється насамперед бамперами, що дозволили збільшити кути в'їзду і з'їзду (23,5° і 23,7° відповідно). Крім того, в автомобілі ґрунтовно модернізували незалежну підвіску всіх коліс: встановлені нові пружини й стабілізатори поперечної стійкості, а також енергоємні амортизатори від поліцейського позашляховика Ford Explorer Police Interceptor.
Крім того, позашляховик отримав диференціал підвищеного тертя Torsen, металевий захист днища і позашляхові шини. Дорожній просвіт після всіх доопрацювань збільшився з 200 до 221 мм.
Салон оброблений зносостійкими матеріалами, які легко миються. У перелік стандартного оснащення увійшли адаптивний круїз-контроль, камери кругового огляду, система розпізнавання дорожніх знаків, а також інформаційно-розважальний комплекс із навігатором із голосовим управлінням. За доплату можна замовити експедиційний багажник на дах. Система Terrain Management System має сім режимів роботи, зокрема для буксирування.
Під капотом Ford Explorer Timberline встановлена "турбочетвірка" EcoBoost об'ємом 2,3 літри, що розвиває 305 к. с. і 420 Нм крутного моменту. Агрегат працює в зв'язці з 10-діапазонним гідромеханічним "автоматом" і системою повного приводу.
Продажі новинки стартують вже цього літа, тоді ж стануть відомі й ціни. А незабаром Timberline-версії з'являться і в інших моделей Ford.
Раніше Фокус повідомляв, що Ford показав спадкоємця Mondeo — паркетник Evos. План розвитку компанії Ford на найближчі роки передбачає повну відмову від легкових моделей на користь позашляховиків, пікапів, а також крос-версій хетчбеків та універсалів.
Також ми розповідали про найпотужніший електричний Мустанг. Повнопривідний Mach-E GT оснащується парою електромоторів і прискорюється до "сотні" за 3,8 секунди.