Найменший електромобіль Mercedes EQA отримав повний привід (відео)
Модельний ряд Mercedes-Benz EQA 2021 року розширено за рахунок двох нових повнопривідних варіантів — EQA 300 4Matic і EQA 350 4Matic.
Багато власників кросоверів практично не виїжджають на бездоріжжя, але навіть на асфальті відчувають себе впевненішими завдяки повному приводу. Тому штутгартські новинки швидше за все будуть більш популярними, ніж базовий варіант з переднім приводом.
Досі компактний електричний кросовер Mercedes-Benz EQA пропонувався в єдиній модифікації EQA 250 (140 кВт/190 к.с., 375 Нм).
Повнопривідний Mercedes-Benz EQA 350 4Matic у рух приводить пара електродвигунів (по одному на кожній осі), які сумарно розвивають 168 кВт/228 к.с. і 390 Нм крутного моменту. До 100 км/год автомобіль прискорюється за 7,7 секунд. Ємності літій-іонної батареї в 66,5 кВт ∙ год досить, щоб проїхати на одній зарядці до 426 км (за європейським циклом WLTP).
Версія EQA 350 4Matic (215 кВт/292 к.с., 520 Нм) ще динамічніша і набирає першу сотню рівно за шість секунд — на три секунди швидше, ніж монопривідний варіант. Запас автономного ходу — до 432 км.
Максимальна швидкість в обох повнопривідників обмежена електронікою на позначці 160 км/г. У 2022 році з'явиться ще більше далекобійних варіантів, здатних проїхати без підзарядки понад 500 кілометрів. Очікується також "гаряча" версія моделі EQA від відділення AMG. Ціни в Німеччині починаються з 53538 і 56216 євро за EQA 300 і 350 відповідно.
Раніше Фокус повідомляв, що Mercedes-Benz представив E-Клас з витратою палива 1,4 літр. Плагін-гібрид з індексом E 350 eL буде пропонуватися лише у виконанні з довгою колісною базою і продаватиметься тільки в Китаї.
Також ми розповідали про новий електричний кросовер Mercedes EQB. Семимісна модель зможе проїхати на одному заряді батареї до 478 км.