Альянс Stellantis дав 10 років своїм автобрендам, щоб довести спроможність

Stellantis
Фото: Flickr

Після цього керівництво компанії ухвалить рішення про подальше існування автомобільних марок, що входять в Stellantis.

Related video

Глава нещодавно створеного альянсу Stellantis Карлос Таварес дав маркам, що ввійшли до складу нового автомобільного альянсу, десять років на те, щоб довести свою спроможність.

Про це топ-менеджер заявив у рамках саміту Financial Times "Автомобільне майбутнє": "Ми даємо кожному шанс, даємо тимчасове вікно в 10 років і даємо фінансування для реалізації основної модельної стратегії".

Карлос Таварес Fullscreen
Глава альянсу Stellantis Карлос Таварес

Це стосується всіх 14 брендів новоствореного автогіганта: Abarth, Alfa Romeo, Citroen, Chrysler, Dodge, DS, Fiat, Jeep, Lancia, Maserati, Opel, Peugeot, Ram і Vauxhall. Так глава Stellantis відповів на чутки про те, що не всі марки переживуть злиття в один концерн. Зокрема, називалися Chrysler, Lancia й Alfa Romeo — через невеликі обсяги виробництва і скромний модельний ряд. "У минулому деякі автомобільні компанії були готові купити "Альфу". В очах багатьох покупців ця марка має велику цінність. І вони мають рацію", — зазначив Таварес.

Alfa Romeo Giulia Fullscreen
Alfa Romeo Giulia

Зі свого боку, керівництво Stellantis обіцяє допомогти брендам ресурсами, фінансуванням і професійними кадрами. Якщо ж протягом наступних 10 років вони не знайдуть своє місце під автомобільним "сонцем" — підуть оргвисновки. Крім того, з метою зниження витрат, в найближчі роки буде значно зменшена кількість оригінальних платформ та агрегатів — на користь більшої уніфікації моделей різних марок. Альянс вже провів "оптимізацію" другорядних структур, наприклад, розформував американський підрозділ SRT, який займався "зарядженими" модифікаціями моделей Dodge, Jeep і Chrysler.

Stellantis Fullscreen

Зазначимо, що за результатами I кварталу цього року Stellantis посів перше місце серед світових автовиробників за обсягами продажів легкових і легких комерційних автомобілів у Європі.

Раніше Фокус повідомляв, що автоконцерни Fiat Chrysler і Peugeot Citroen злилися в нову компанію-автогігант Stellantis. Злиття було анонсоване ще в грудні 2019-го, проте "добро" на угоду європейські регулятори дали тільки наприкінці грудня 2020-го.

Також ми розповідали про 15 новеньких від Peugeot, Citroen, DS та Opel. Планується, що в 2021 році марки альянсу, що належали колишньому PSA, сумарно займуть 10% українського ринку нових легкових і легких комерційних автомобілів.