Власник Bugatti розповів про захмарну вартість утримання суперкара
Витрати на експлуатацію Bugatti Chiron — величезні. Вартість техобслуговування за чотири роки порівнянна з ціною нового Ferrari.
Мільйонер із Сінгапуру Мухаммед Аль Каві Замані вирішив розповісти про особливості експлуатації його Bugatti Chiron. Вона виявилася дуже складною і дорогою. У Facebook автомобіліст детально розписав усі витрати на обслуговування і ремонт суперкара.
Варто зазначити, що навіть стандартний Bugatti Chiron коштує від 2,5 млн євро. У Мухаммеда Аль Каві Замані — дорожча лімітована версія Pur Sport, хоча витрати на її утримання такі ж, як і на базовий Chiron.
Усі регламентні роботи робить команда з 10 механіків, причому вони самі приїдуть до власника. Планове ТО із заміною масла, фільтрів і охолоджувальної рідини проводиться раз на 14 місяців або на 16 000 км пробігу. Його вартість становить 24 979 доларів — як ціна нового VW Golf. Ще дорожчі керамічні гальма: пара передніх дисків з колодками обійдеться в 58 952 долари. Приблизно стільки ж коштує і обслуговування гальмівної системи із заміною робочої рідини.
Колісні диски Bugatti Chiron також потрібно змінювати, причому кожні 14-16 місяців. Комплект коштує 49 958 доларів, ще 8 000 доларів потрібно віддати за нові шини Michelin Pilot Sport PAX.
Чотири турбіни в двигуні W16 підлягають заміні кожні чотири роки. Їхня ціна — 25 978 доларів, плюс $28 576 — за їхнє регулювання і налагодження. Разом з турбінами змінюються і повітроводи, вони коштують 21 982 долари. Раз на чотири роки змінюється і паливний бак Bugatti — це ще $43 963. А якщо трісне лобове скло, то потрібно підготувати 59 950 доларів. Навіть склоочисники в авто особливі — за $3 800.
У цілому власник Bugatti Chiron витратив на обслуговування авто 385 тис. доларів. За ці гроші можна придбати новий Ferrari 812 Superfast або Aston Martin DBS Superleggera.
Раніше Фокус розповідав, що у Великобританії влаштували гонки на 100-літніх Rolls-Royce. Автомобілі коштують мільйони доларів.