У спортивному стилі: тест-драйв нового кросовера MG HS
MG HS Trophy — найпотужніший кросовер у бюджетному сегменті. Фокус виявив сильні та слабкі сторони оновленої моделі й визначив, чи можна вважати її спортивною.
Цей кросовер має потужний 2,0-літровий турбомотор і демонструє непогану динаміку. В нього шкіряний салон і шикарні спортивні сидіння. Ідеться не про дорогу модель, а про доступний MG HS у топовій спортивній версії Trophy. Кросовер недавно пройшов оновлення й тепер потрапив на тест Фокусу.
Як змінився дизайн MG HS 2024
Новий MG HS 2024 став яскравішим на вид і більш хижим завдяки зміненій передній частині. Широка "паща" радіаторної решітки поєднується з вузькими світлодіодними фарами. У кросовера випуклі боковини та вигнута віконна лінія, а розширені "плечі" задніх крил підкреслені оновленими ліхтарями.
Усі версії MG HS обладнані 18-дюймовими дисками, а топовий 2,0-літровий варіант Trophy видають хіба написи на кузові. Оновлення зробили авто трохи більшим.
Розміри MG HS 2024:
- довжина — 4610 мм;
- ширина — 1876 мм;
- висота — 1685 мм;
- колісна база — 2720 мм.
Стильно та яскраво — салон MG HS
Заглядаємо всередину. Інтер’єр MG HS у версії Trophy зустрічає нас червоно-чорною шкірою з контрастними швами та справжнім алюмінієм. Педалі та пороги прикрашені металічними накладками. Дефлектори обдуву за дизайном нагадують турбіни. Якість оздоблення непогана, враховуючи ціну авто, і жорсткого пластику в салоні небагато.
На триспицевому кермі шкіра перфорована. Його обід скошений знизу й доповнений напливами в районі хвата рук, а ще встановлена велика червона кнопка активації режиму Super Sport. Відмінністю MG HS Trophy є віртуальна панель приладів, яка міняє графіку та колір залежно від обраного режиму їзди. Наприклад, у Super Sport вона стає яскраво-помаранчевою.
Кросовер MG HS 2024 зберігає 10,1-дюймовий тачскрин, проте мультимедійна система в нього нова. Її меню дуже просте й зрозуміле, також є Android Auto й Apple CarPlay. Хоча варто зазначити, що новий MG One має сучаснішу мультимедійну систему.
Через меню мультимедіа відбувається й налаштування клімату, що не дуже зручно. Утім, на центральній панелі все ж передбачено низку кнопок для керування низкою функцій.
Нижче під кришкою в невеликій ніші розташовані USB-роз’єми. У салоні вистачає відсіків для дрібного багажу: окрім немаленького бардачка, це невеликий відсік зліва від керма, кишені в спинках сидінь і досить місткий бокс у підлокітнику.
Просторний і місткий
У всіх MG HS 2024 кермова колонка регулюється за висотою та глибиною, а водійське крісло має електропривід. Знайти зручну позицію за кермом неважко.
Версія Trophy додає електропривід сидіння пасажира. До того ж у цьому випадку встановлені шикарні спортивні сидіння з інтегрованими підголовниками — рідкість у авто цього цінового сегменту. Вони пружні й чудово утримують спину, та й вигляд мають дуже ефектний.
Посадка в кросовері досить висока, тому оглядовість уперед і на всі боки непогана. А от огляд назад обмежений через невелике скло та високу віконну лінію, проте в усіх MG HS 2024 є камера заднього огляду.
Другий ряд приємно дивує простором. Місця для ніг — більш ніж достатньо, та й над головою залишається непоганий запас. До того ж у спинок регулюється кут нахилу.
Особливої згадки заслуговує підлокітник — він якісно виконаний і навіть оздоблений алюмінієм. Також у задніх пасажирів є вентиляційні дефлектори та USB-порти.
Об’єм багажника складає 463 л у звичному стані й 1287 л — зі складеними задніми кріслами. Під підлогою ховається органайзер для дрібної поклажі, а під ним — запаска-докатка. У MG HS Trophy двері багажника доповнені електроприводом.
ВажливоКомплектація MG HS
Навіть базове оснащення MG HS 2024 досить багате — оздоблення екошкірою, безключовий доступ, панорамний дах, кондиціонер, підігрів сидінь, парктронік, круїз-контроль, датчик світла
Варіант Trophy додає двозонний клімат-контроль, датчик дощу та систему контроля сліпих зон. Утім, хотілося б, аби систем безпеки було більше, тим паче, що в компактнішого електричного MG ZS EV є і автоматичне гальмування, і утримання в смузі.
Бадьорий і тяговитий — двигун MG HS
Кросовер MG HS в Україні пропонують із двома бензиновими турбомоторами. Базова версія оснащена 1,5-літровою 162-сильною турбочетвіркою, а от у Trophy встановлений 2,0-літровий двигун на 228 к. с.
Потужніший мотор, звісно, цікавіший. Тяги в нього більш ніж достатньо, особливо в середньому діапазоні оборотів. Максимальний крутний момент сягає 360 Н∙м при 2500-4000 об/хв.
Четвірка має бадьорий характер і досить швидко набирає обороти. Якщо обрати режим із гучною назвою Super Sport, то вона швидше відгукується на натиснення педалі газу. Найкраще мотор проявляє себе з 2500 об/хв, однак після 4000 об/хв стає досить гучним.
Динаміка MG HS досить непогана: він стартує до 100 км/год за 8,6 с і напрочуд легко досягає 130-140 км/год. Максимальна швидкість складає 210 км/год.
Проте за це доводиться розплачуватися підвищеним споживанням пального. У нас під час тесту вийшло 10 л/100 км по місту й 7,7 л/100 км на трасі, хоча під час активної їзди чи в заторах витрата може зрости й до 12 л/100 км. Паспортний показник — 8,2 л/100 км у змішаному циклі.
Роботизована 6-ступінчаста КПП з двома зчепленнями в спортивному режимі працює значно краще, аніж у стандартному. Вона не лише швидко перемикає передачі, але й працює плавніше та без поштовхів.
ВажливоКомфорт переважає спорт
2,0-літровий кросовер MG HS повнопривідний, хоча із кліренсом 175 мм і 18-дюймовими шинами більше розрахований на легке бездоріжжя.
На асфальті ж повний привід забезпечує хороше зчеплення з дорогою, що особливо актуально взимку. Кермо MG HS наповнене тяжкістю й досить різке, хоча все ж хотілося б більше інформативності. Автомобіль добре його слухається й досить маневрений, хоча у швидких віражах подекуди проявляється недостатня повертаємість.
Хоча кросовер досить швидкий, проте його підвіску не можна назвати спортивною — вона більше налаштована на комфорт і легко справляється з більшістю вибоїн. Крени кузова, звісно, присутні, проте їх не можна назвати критичними. Шумоізоляція салону досить непогана, хіба після 110 км/год чути шини авто.
Ціна MG HS 2024
Новий MG HS в Україні коштує від 935 333 гривень за 1,5-літрову версію, а 2,0-літровий повнопривідний варіант Trophy обійдеться в 1 200 261 грн. Вартість — одна із основних переваг MG HS, адже кросовери аналогічної потужності зазвичай суттєво дорожчі.
Вердикт Фокусу
Новий MG HS у версії Trophy — досить потужний кросовер за доступною ціною. Його салон із ковшеподібними кріслами порадує цінителів спортивного стилю, та й динаміка непогана, проте хотілося, аби й шасі авто було більше налаштоване на керованість.
Плюси MG HS:
- невисока ціна;
- хороша динаміка;
- багате оснащення.
Мінуси MG HS:
- підвищена витрата пального;
- мало сучасних систем безпеки.
Технічні характеристики MG HS
Тип двигуна | бензиновий з турбонаддувом |
Кількість і розташування циліндрів | R4 |
Об'єм двигуна | 1995 |
Потужність двигуна, к. с./об/хв | 228/5300 |
Обертальний момент, Нм/об/хв | 360/2500 - 4000 |
Коробка передач | 6-ст. робот з двома зчепленнями |
Привід | повний |
Споживання пального | 8,2 л/100 км |
Макс. швидкість, км/год | 210 |
Розгін 0–100 км/год, с | 8,6 |
Об'єм паливного баку, л | 55 |