Інженери запустять на орбіту гіперзвуковий космічний дрон Sexbomb (фото)

Sexbomb, дрон, безпілотник, космос
Фото: autoevolution.com | Концептарт космічного дрона Sexbomb

Безпілотник скинуть із висоти понад 30 км, щоб випробувати найновіший двигун DASS GNX і зробити польоти в космос доступними.

Related video

Компанія Space Engine Systems розробляє новий турбореактивний дрон Sexbomb, призначений для випробувань космічних технологій. Про цей проєкт стало відомо сайту Autoevolution.

Space Engine Systems розробляє суборбітальний вантажопасажирський літак Hello-1 та низькоорбітальний Hello-2, які у майбутньому мають забезпечити рейси до космосу за ціною $300 за кг ваги. Літатимуть вони завдяки новітньому турбореактивному двигуну DASS GNX з допалюванням на швидкостях від нуля до 3 Маха (3675 км/год): подолавши цей поріг, він переходить у прямоточний повітряно-реактивний режим. Для випробування цієї установки зібрали спеціальний безпілотний апарат із пікантною назвою Sexbomb.

Sexbomb, дрон, безпілотник, космос Fullscreen
Концептарт космічного дрона Sexbomb
Фото: autoevolution.com

Офіційно випробувальні польоти дрона поки не оголосили, проте джерела Autoevolution розповіли, що їх провали спочатку провести в Канаді над провінцією Манітоба. Проте на цьому тижні запуск перенесли на космодром Корнуолла у Великій Британії.

Згідно з початковим задумом, у Канаді мали Sexbomb підняти за допомогою спеціальної повітряної кулі — стратостата і скинути з висоти 33,5 км. Передбачається, що у вільному падінні дрон розжене до швидкості 1,8 Маха (трохи менше 2450 км/год), після чого запустить двигун і прискориться до 5 Маха (6125 км/год) протягом приблизно 300 сек. Після того, як реактивне паливо прогорить, безпілотник повинен спланувати та безпечно приземлитися на підготовленій для нього базі. Поки невідомо, чи Space Engine Systems змінюватиме цю процедуру.

Sexbomb, дрон, безпілотник, космос Fullscreen
Концептарт космічного дрона Sexbomb
Фото: autoevolution.com

Раніше компанія Undefined Technologies зібрала безшумний дрон Ventus із двигуном, як у космічної ракети. Замість гвинтів він використовує іонний двигун, який працює за секретною технологією Air Tantrum. Такі двигуни розганяють іонізований газ в електричному полі, який забезпечує реактивну тягу.

Нещодавно пасажирський дрон Recon здійснив перший керований політ. Електричний апарат із шістьма гвинтами призначений для перевезення одного пілота зі швидкістю до 93 км/год.