Люди в усьому світі воліють уживані смартфони: продажі нових гаджетів падають
Моделі минулих років залишаються працездатними завдяки регулярним оновленням, але при цьому коштують набагато дешевше за нові.
У 2022 році величезна кількість споживачів віддала перевагу відновленим та уживаним смартфонам перед новими. Аналітична компанія IDC представила точні дані у своєму новому дослідженні.
Світовий продаж уживаних смартфонів за останній рік зріс на 11,5% — до 282,6 мільйонів у 2022 році проти 253,4 мільйонів у 2023 році. Як припускають аналітики, показник продовжить зростати приблизно на 10,3% на рік і до 2026-го кількість проданих пристроїв, що були у використанні, сягне 413,3 млн.
Аналітики зазначили, що завдяки оновленням системи, яку надають Apple, Google та Nokia та інші компанії, навіть смартфони дворічної давнини можуть працювати із сучасним програмним забезпеченням. Це позбавляє користувачів необхідності регулярно міняти гаджети на нові та дорожчі моделі.
"Пристрої демонструють більшу стійкість до ринкових стримувальних факторів, ніж продаж нових смартфонів, оскільки апетит споживачів у багатьох регіонах залишається підвищеним. Привабливі ціни мають вирішальне значення для зростання, оскільки основною перевагою залишається економія витрат", — пояснив менеджер з досліджень IDC Ентоні Скарселла.
Найменшу популярність уживана техніка має у Північній Америці. Як показало дослідження, в 2022 році постачання смартфонів, що були у використанні, склали 26% всіх продажів у регіоні, тоді як в інших частинах світу показник досягав 74%. Очікується, що до 2026 року постачання в Північній Америці скоротяться до 25,1%, але глобально зростуть до 74,9%.
Нещодавно американські журналісти представили гаджети, сервіси та бренди, які "померли" у 2022 році. Серед них виявилися iPod, Internet Explorer, Blackberry, Meta Portal Plus та iPhone12 mini.
Тим часом на виставці CES 2023 Qualcomm представила новий сервіс, що забезпечує супутниковий зв'язок для Android-смартфонів. Він дозволить відправляти практичні повідомлення з будь-якої точки світу, де немає стільникового покриття.