Бар'єр пробито: нова батарея для електрокарів заряджається за хвилини і витримує 2000 циклів
Акумулятори ємністю 30 Ач протестували на 15 марках електромобілів. Випробування засвідчили, що з ними можна довго не турбуватися про зношення енергокомірок.
Ізраїльська компанія StoreDot створила кремнієву батарею надшвидкого заряджання (XFC), яка витримує понад 2000 циклів заряджання/розряджання і водночас зберігає понад 80% від своєї первісної ємності. Про це компанія повідомила на своєму сайті.
Це означає, що власники можуть швидко заряджати свої електромобілі за лічені хвилини щодня, не турбуючись про стан акумуляторів. Під час тестів батареї послідовно заряджалися від 10% до 80% за 10 хвилин.
Термін служби батареї вимірюється кількістю циклів заряджання і розряджання, перш ніж її ємність впаде нижче галузевого стандарту — 80% від початкової ємності. Акумулятори, здатні витримувати 2000 циклів і при цьому відповідати контрольному показнику збереження ємності на рівні 80%, перевершують чинні норми довговічності. Це призводить до збільшення терміну служби батареї, що влаштовує, як виробників електрокарів, так і їхніх власників.
У березні 2022 року StoreDot оголосила, що досягла 1250 циклів з використанням комірок меншого розміру. Відтоді компанія розширювала і перевіряла свою технологію, тестуючи її на більш ніж 15 марках електромобілів, використовуючи акумулятори ємністю 30 Ач, що тепер перевищило видатну позначку у 2000 циклів XFC.
ВажливоЦе знаменне досягнення є ще однією важливою віхою на шляху StoreDot до комерціалізації, доводячи зрілість, стабільність і довговічність її революційної технології XFC.
Раніше ми писали про те, що вчені створили дешеву цинкову батарею з 8000 циклами зарядки. Акумулятор виготовлений з широко доступних матеріалів, цинку і лігніну, і зберігає 80% своєї продуктивності після кількох тисяч циклів.