Підтримайте нас

МИ В СОЦМЕРЕЖАХ:

Ціна як у вживаного авто: найдорожче морозиво у світі коштує 6696 доларів за порцію

Морозиво, морозиво Бьякуя, найдорожче морозиво, японське морозиво
Морозиво за 6696 доларів за порцію складається з делікатесних інгредієнтів | Фото: Guinnessworldrecords

Висока ціна ласощів обумовлена вмістом делікатесних продуктів. На розробку його рецепта у японської компанії пішло понад 18 місяців.

Японський бренд Cellato став рекордсменом за найдорожчим у світі морозивом завдяки новому смаку, що отримав назву "Бьякуя". Про це оголосила Книга рекордів Гіннеса.

"Порція чудового флагманського частування під назвою "Бьякуя" коштує приголомшливі 6696 доларів США, що було б достатньо для покупки уживаного автомобіля", — зазначають у Книзі рекордів Гіннеса.

Японська компанія з виробництва морозива зібрала деякі з найрідкісніших у світі інгредієнтів для створення смаку морозива.

Родзинкою ласощів є рідкісний білий трюфель, вирощений в Альбі, Італія, за ціною 15 192 долари за кілограм.

Також рецепт морозива містить італійський сорт твердого сиру тривалого дозрівання Парміджано Реджано та осад саке.

Відео дня

Cellato розробив аромат разом із Тадаєсі Ямадою, шеф-кухарем ресторану RiVi в Осаці. Компанія заявила, що прагнула об'єднати європейські та японські аромати у щось унікальне.

Морозиво, морозиво Бьякуя, Найдорожче морозиво, японське морозиво
Найдорожче морозиво у світі — японське Бьякуя

"На розробку у нас пішло більше півтора року, з безліччю проб та помилок, щоб отримати правильний смак. Досягнення титулу Книги рекордів Гіннеса виправдало всі зусилля", — сказав представник компанії.

За словами співробітників Cellato, які брали участь у дегустації, у морозива багатий смак та текстура. Вони сказали, що сильний аромат білого трюфеля наповнює ваш рот і ніс, за яким слідує складний і фруктовий смак Parmigiano Reggiano. Осад саке завершує чудовий смак.

У компанії заявили, що планують випуск продуктів з іншими поєднаннями найкращих інгредієнтів, таких як шампанське та ікра.

У лютому ЗМІ повідомили, що у Британії розробляють морозиво, яке не тане на сонці. Є надія, що це дозволить скоротити викид вуглецю морозильних камер у магазинах у всьому світі на 30 відсотків.

Наприкінці минулого року Unilever, одна з найбільших харчових компаній у світі, заявила, що розглядає можливість виробництва молочного морозива без використання молока корів, і вже має прототипи.