Телеканали НАШ і NewsOne оштрафували за "маніпуляції і розпалювання ворожнечі"

телеканали, НАШ, NewsOne, Нацрада, штраф,
Фото: коллаж Фокус | Телеканали НАШ і NewsOne

Один з телеканалів надав ефірний час для представника "ЛНР", за що тепер повинен буде заплатити понад 100 тисяч грн штрафу

Національна рада з питань телебачення і радіомовлення за результатами трьох перевірок зробила попередження телеканалу "НАШ" і призначила йому два штрафи за розпалювання в ефірі "ворожнечі і ненависті".

Про це в четвер, 29 квітня повідомила пресслужба регулятора.

Нацрада зазначає, що в ефірі "НАШ" висловлював свої погляди представник "ЛНР" Родіон Мірошник. У цьому регулятор угледів заклики до насильницької зміни конституційного ладу України і наклав на телеканал штраф у розмірі 114 067 гривень.

З таким же формулюванням відомство наклало штраф за сюжет "Наша (НЕ) ЗАЛЕЖНІСТЬ? НАШ ПОКАЖЕ" до Дня Незалежності України.

Крім того, "НАШ" отримав попередження, тому що показував голосування "Володимир Путін (російський президент — УП) заслуговує на Нобелівську премію миру?".

Днем раніше Нацрада винесла три попередження і штраф на 114 067 гривень телеканалу NewsOne.

Як зазначено в рішенні регулятора, покарали телеканал за "заклики до розпалювання національної, расової чи релігійної ворожнечі та ненависті".

Зокрема, заявили в Нацраді, в ефірі телеканалу стверджувалося, що у військах нацистського Третього Рейху служила значна кількість євреїв.

Крім того, йдеться в повідомленні, екслідера одеського "Правого сектору" Сергія Стерненка в ефірі назвали "вбивцею".

Також у NewsOne транслювали пропагандистські твердження Володимира Путіна і зустріч нардепа ОПЗЖ Віктора Медведчука з Путіним, де обговорювалися "взаємини Російської Федерації з Україною, постачання вакцини від СОVID-19 "Супутник V" в Україну, святкування 75-річчя Перемоги у Великій Вітчизняній війні, з редакційним коментарем телеканалу".

Нагадаємо, що 5 березня телеканали "112 Україна", NewsOne і ZIK, що потрапили під санкції РНБО, припинили свої трансляції на сервісі YouTube.

Перед цим СБУ направила всім службам і представникам Нацради з ТБ лист про можливі загрози інформаційної безпеки у зв'язку з початком мовлення "Першого Незалежного".

Разом з тим, журналіст Дмитро Гордон виступив на захист експрезидента Леоніда Кравчука, який виступає в ефірах російського телебачення. На його думку, у Росії багато розумних і тямущих людей, яким потрібна альтернатива телеведучому Соловйову.