Twitter хотів віддати за Clubhouse $ 4 млрд, — Bloomberg

Clubhouse, соцмережа, Twitter, компанія, інтернет
Фото: psm7.com

Правочин не відбувся з невідомих причин.

Related video

Twitter в останні місяці вела переговори про придбання соцмережі Clubhouse. Про це повідомляє Bloomberg з посиланням на джерела.

У ході переговорів компанія була оцінена в $ 4 млрд, однак переговори припинилися, причина не повідомляється.

За словами видання, Twitter і Clubhouse відмовилися від коментарів.

Раніше Bloomberg повідомляв, що Clubhouse веде переговори про залучення фінансування від інвесторів на суму приблизно в $ 4 млрд. Після того, як переговори з Twitter не продовжилися, Clubhouse почав вивчати, чи має сенс замість цього залучати фінансування при такій оцінці.

У Twitter є власний продукт, схожий на Clubhouse — Spaces. Тим часом Clubhouse запустив першу зі своїх спроб монетизації — Clubhouse Payments, яка дозволяє користувачам відправляти прямі платежі іншим творцям на платформі.

Сам Clubhouse на цьому заробляти не буде — у компанії запевняють, що не братимуть відсоток від донату, і що саме творці контенту отримають усю суму. Також у компанії говорять, що Payments — це лише одна з функцій, за допомогою яких креатори зможуть отримувати оплату безпосередньо в Clubhouse.

Нагадаємо, що Clubhouse — соціальна мережа, яка складається винятково з голосових чатів. Користувачі для обговорення різних тем створюють "кімнати". Особливістю нової соцмережі є те, що доступ до сервісу можна отримати лише за запрошенням одного з користувачів.

Про Clubhouse почали говорити ще навесні минулого року, адже за нею спочатку стояв відомий венчурний інвестор — Andreessen Horowitz. Поступово інтерес інвесторів до соцмережі підвищувався, і на етапі старту вона була оцінена в $ 100 млн, що не змогло не вплинути на інтерес з боку діджитал-ком'юніті. У результаті в соцмережі почали реєструватися відомі бізнесмени, актори, політики. Але справжній хайп трапився після реєстрації Ілона Маска, який здатний буквально з будь-якої простої компанії зробити "золоту". Фокус спробував розібратися в причинах популярності Clubhouse і зробити це з точки зору діджитал-маркетингу.