В Одесі "Львівська реберня" відправила Катерину II в Ростов, а російську мову проткнула цвяхом (фото)

Одеса, Львівська реберня, реклама, Катерина II, російська мова, Дюк,
Фото: коллаж Фокус | Реклама у "Львівській реберні"

Агресивна реклама викликала скандал і спровокувала критику з боку жителів міста.

В одеському міському саду ресторан "Львівська реберня" привернув увагу місцевих жителів агресивною рекламою свого закладу.

У соцмережах жителі міста публікують плакати, якими заклад громадського харчування прикрасив свої приміщення.

На одному з плакатів, російська імператриця Катерина II стоїть біля валіз, показуючи рукою на табличку з написом "Ростов".

Львівська реберня, ресторан, Катерина II,
Зображення Катерини II

На стіні за столиками для відвідувачів є зображення червоного язика, проткнутого цвяхом. Картина підписана словом "Мова".

Львівська реберня, ресторан, російська мова,
Російська мова

Дісталося від ресторану і Арману Емманюелю дю Плессі, герцогу де Рішельє, який в 1803 році став градоначальником, а з 1805 по 1814 роки обіймав посаду генерал-губернатора Одеси. Його ресторатори з якоїсь причини назвали "понаїхало".

Львівська реберня, ресторан, Дюк,
Герцог де Рішельє

Одесити незадоволені подібним ставленням рестораторів до історії і культури свого міста.

"Гості ("Реберня"), яким дозволяють займатися тут бізнесом і заробляти гроші, поводяться по-хамськи. Відчуття, що це саме Реберня заснувала місто і розвивала його, а не Катерина і той же Дюк, та й россійська мова тут завжди була ", — пише користувач Mark Greenwich на сторінці спільноти "Одеса і все що її стосується" в Facebook.

Раніше в Одесі закривали доставку єврейської кухні "У Машковіч", власники якої потрапили в мовної скандал, пожартувавши над мовним законом. Їм та їхнім рідним погрожували підпалами і фізичною розправою.

А біля села Орлівщина в Дніпропетровській області з'явився білборд з гомофобною рекламою проти паліїв трави. На полотні є текст "Палії трави" і фотографія двох чоловіків, що лежать в обнімку.

Також повідомлялося, що в Дніпрі керуючий ресторану почав вимагати гроші у відвідувачки, яка просто сходила в туалет. Співробітники утримували гостей в закладі, посилаючись на внутрішнє правило про оплату столів.