Збій в роботі ПриватБанку: клієнти скаржаться на подвійне списання коштів
Українці повідомляють, що у них раптово повністю обнулились рахунки і нарікають на неможливість звʼязатися з техпідтримкою.
В роботі найбільшого державного банку України "ПриватБанк" стався збій.
Як повідомив в суботу, 26 червня в Facebook прес-секретар банку Олег Серга, окремі дебетові операції були двічі списані з карток клієнтів.
"Прошу вибачення у деяких клієнтів нашого банку. Через прикрий збій сьогодні зіткнулися з повторним списанням коштів за деякими картками і некоректним відображенням і використанням доступного залишку по карті", — написав він.
Співробітник банку пообіцяв, що збій в роботі банку буде усунутий в найближчу добу, а все помилково списані суми повернуті їх власникам.
У коментарях користувачі повідомляють, що у них на картах утворився "мінус", а також скаржаться на неможливість зв'язатися по телефону з операторами техпідтримки.
Також українців хвилює питання повернення відсотків, які ПриватБанк зняв за переказ грошей.
"Чому ваша техпідтримка не працює? Як можна зняти гроші в мінус, якщо все кредити заблоковані? Чекаємо грошей назад! Це не "прикрий збій", це банальна крадіжка. Коли у мене беруть 100$ без мого на те дозволу, я розцінюю це саме як нахабне злодійство. Деякі клієнти? Як ви будете компенсувати мої витрати, коли мені сьогодні потрібно зробити грошовий переказ, а завтра вже прострочення", — обурюються люди.
Раніше ми повідомляли, що в НБУ назвали головні умови продажу "ПриватБанку".
Також повідомлялося, що державний Приватбанк отримав схвалення від НБУ на встановлення глави правління.
Державний ПриватБанк готують до продажу приватному інвестору. Фокус з'ясував, коли і за скільки найбільший банк країни піде з молотка.