У роботі "Приват24" стався масовий збій: що відомо
За інформацією клієнтів мобільного банкінгу, програма перестала в один момент відкриватися, і користувачі бачать лише "нескінченне завантаження".
У роботі програми "Приват24" від "ПриватБанку" стався масштабний збій. У вечір середи, 31 травня, клієнти втратили доступ до облікового запису.
У коментарях під публікаціями фінансової установи в соціальній мережі Facebook українці почали писати про проблему. Програма раптово перестала відкриватися, і йде "нескінченне завантаження", після чого додаток закривається, про що повідомили користувачі мережі.
Яка саме причина в збою — поки що невідомо. Також невідомо, коли робота програми стабілізується. Представники "ПриватБанку" не прокоментували інцидент на момент публікації матеріалу.
Нова функція "ПриватБанку" проти шахраїв: що відомо
Клієнтам фінансової установи запропонували розпочати боротьбу проти зловмисників. Для цього до програми "Приват24", яка зараз не працює, була додана функція "Повідомити про шахрайство". У цьому розділі клієнти з'являться можливість розповісти про злочинця, який намагався викрасти ваші дані.
Для цього потрібно зробити такі кроки:
- у меню "Комунікації" натиснути на кнопку "Повідомити про шахрайство";
- залишити номер телефону, з якого вам дзвонив шахрай, і натиснути кнопку "Перевірити". Якщо номер не належить банку, з'являється функція "Контактували з шахраєм";
- вибираєте ситуацію, яка з вами сталася;
- залишаєте дані, а також обираєте карту, за якою ви повідомили інформацію шахраям, і детальніше описуєте ситуацію.
"Найкращий спосіб уберегтися від шахраїв — бути уважним до персональних даних і не повідомляти їх третім особам. Тим більше через відкриті джерела та невідомі сайти", — йдеться в повідомленні.
Нагадаємо, 11 травня в "ПриватБанку" пояснили, як банки блокуватимуть гроші боржників.
29 квітня в роботі "ПриватБанку" також стався масштабний збій. Клієнти масово скаржилися на проблеми під час зарахування грошей на банківську картку, а також під час зняття готівки в банкоматах.